IF Götas forum

Full version: Intresseanmälan träningsläger vinter/våren 2011/2012
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Har tillsammans med min tränare Lars-Erik Nilsson spånat på ett förslag rörande träningsläger till vintern/våren med ett koncept liknande
Spring time med deras Training camp.

Idén är att åka till Portugal på träningsläger i ca 2 veckor, träna hårt och ha roligt tillsammans. Detta är ett träningsläger som riktar sig till löpare över hela Värmland som vill satsa på att bli bättre löpare! Vi ska kunna ta hjälp från varandra oavsett klubbtillhörighet för att utvecklas.

Ett sätt att lära känna varandra bättre, träna hårt och ha skoj!
Lars-Erik erbjuder sig att följa med och hjälpa till med tekniktips och bjuder in till diskussion vad gäller träningsupplägg osv.

Vi är ute i god tid för att alla ska hinna se över ledighet och kunna planera. Som sagt, konceptet är inte färdig ännu, kollar upp om intresset finns. Ju fler vi blir som åker ju billigare paketpris kan vi nog förhandla fram;-) Det kommer att gå ut inbjudan till andra Värmlandsklubbar så småningom, vill bara kolla om intresset finns först...
Bra initiativ! =) Löpar-Nisse med som coach, kan det bli bättre?
Haha näe bättre blir det inte!;-)
Absolut... intresserad!

Ã?ker helst i februari.

/Sören
Ja jag är eventuellt också intresserad, Någon gång under Jan till mars, inte senare.

Hyr man några hus med plats för 8 till 10 pers/hus i närheten av varandra så kan man få ner priset ordentligt. Sen kan man återhämta sig vid huspoolen mellan passen medSmile
Hej, mina föräldrar kommer förmodligen att skaffa hus/lägenhet i Turkiet, vilket vi då skulle kunna låna. Det blir ju dock ett mindre gäng, men man kan kanske fixa ett boende till i närheten. Turkiet är ju vädermässigt bättre på våren, vilket också Portugal är.
Jag skulle lätt haka på. Låter riktigt bra!
�r oxå väldigt intresserad att åka med Smile
Referens-URL:er