IF Götas forum

Full version: Anmälan Vårruset
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Anmäl er här till Vårruset onsdag 11 maj!

Sista anmälningsdag till ordinarie pris är fredag 15 april. Det går dock i mån av plats bra att efteranmäla sig till förhöjd avgift.
Vet inte om det är någon speciell klassindelning men...

Anmäler mig;
Ksen Mona Hallberg -83 IF Göta
Tyvärr kan jag inte försvara förra årets vinst.

Har haft en usel vinter med en fotskada i början på december, försökte springa 2 ggr i veckan ändå, då det verkade vara en inflammation. Fick dock avbryta all löpning och tog inte ett löpsteg på 4 veckor fram till den här veckan.

�r fortfarande bara minimalt förbättrad så nu får jag fortsätta med alternativträning...

/Karin Moberg
Mm därför inte jag kunde vara med ifjol..skadad hela säsongen. Men kör iår om jag hinner komma igång tills dess..

Lars skickar du in min anmälan idag?/Mona
Skickade in din anmälan ang Vårruset till kanslit.

Lite osäker på hur detta hanteras. Det är lite mer komplicerat med vårruset eftersom Göta inte är den som tar hand om anmälan och sånt. Detta sköts av företaget Vårruset. Göta är "bara" inhyrd arrangör av tävlingen.

Men, det ordnar sig nog säkert. Vi står alla i mål och tar emot dig. -Säg bara till om du vill ha dubbla portioner av reklamtvål el dyl :-)

/Lars
Haha vad goa ni är! Så länge ni hejar fram mig till en bra tid och placering så är jag nöjd!;-)
Frågan är bara hur många minuter för tvåan du kommer Smile
Referens-URL:er