IF Götas forum

Full version: Funktionär Vårruset
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Vårruset närmar sig och vi behöver hjälpa till som fuktionärer. Tävlingen går av stapeln onsdagen den 11:e maj med start kl. 19.00 vid Sunstatjärn (Karlstad). Kauko kommer ha hand om styrkan och vi ska hjälpa till vid målgången.

Skriv in här och ring Kauko: 076-85 12 909 och anmäl att du kan vara med. Alla insatser är välkomna!
Dyker upp Lennart E
Kommer!

PS. Det gäller att ställa upp även som arragör. Allt gills. Tex egna resultattävlingar, motionsturne etc. Om det behövs, så kommer vi till hösten inte betala in anmälningsavgifter från vår gruppskassa till personer som bara glider med.
Anmäl alltid därför på forumet när ni gör en insats. DS.
/Lars
Jag kan va med på vårruset och hjälpa till.
Om inte det blir att jag måste jobba så kan jag inte.

Men blir det inget jobb på annan ort så kan jag.

Hör av mig i tid så ni vet om jag kommer
kommer e de kauko som vet var,när,hur?
Jag ska prata med Kauko och nån på kanslit på måndag. Mer tider och uppgifter då. Skriver upp på forum.

Räknar med att vi blir riktigt många som ställer upp.

Om du inte kan - skriv gärna ett lång bortförklaring här.

/Lars
Jag kommer och hjälper till, kollar här efter tid o plats var man infinner sig
Jag kommer.

/LasseSmile
jag kommer som vanligt till vårruset/ larsa
Nu har jag lite mer info, se nedan.

Vi får väl dela upp oss enligt

Individ A: Föråkare på cykel
Grupp A: Banan samling 17:00
Grupp B: Målet samling 17.50
Grupp C: Målet samling 18:40

Egen bedömning - Behöver vara 15 pers för att det ska vara accepabelt. Det viktigaste är målet.

---
From: Sanna Holm IF Göta Karlstad [mailto:sanna.holm@ifgota.se]
Sent: den 2 maj 2011 09:32
To: Lundegård Lars (Consultant)
Subject: Vår ruset 11 maj

Hej Lars!

Hoppas att allt är bra med dig!

Jag behöver folk till målet och banan på Vår Ruset den 11 maj.

Du kan väl, när du får fram listor, skicka till mig så kan jag dela in dem och de får vilka tider de ska samlas. Kan du skriva med vilka som inte kan komma förrän en viss tid?

De som hjälper till på banan samlas kl.17.00, vid infotältet. Olle Heintz, Jessica Gottmarsson och Tamara Dragic är ansvariga där.
De som hjälper till vid målet samlas kl.17.50 vid målet på Sundsta. Där är det Sören Kyrk som tidigare.

Jag skulle även behöva en förcyklist, som cyklar framför damerna och visar vägen, om det skulle passa någon i din grupp.

Jag vill gärna ha svar på onsdag men senast torsdag. Kommer det någon mer efteråt är det givetvis helt okej Wink.
VI hörs!

Med vänlig hälsning
//Sanna Holm
--
/Lars
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er