IF Götas forum

Full version: Resultat Göteborgsvarvet 2011
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
1.26.07, ingé pers men supernöjd, sprang helt utan klocka och inget "maxat" lopp, tror nog aldrig jag "laddat mindre" till ett lopp.
Annars perfekt uppladdning/förberedelse Wink:
1. Dålig nattsömn
2. DÃ¥lig frukost
3. Träning mån-torsdag
4. Sen till start
5. Ingen uppvärmning
6. Hann inte på toa
7. Klockan krångla/la av....

Målet innan var tid runt 1.30, trodde när jag gick i mål jag landa på 1.27-1.28, så man blev ju positivt överraskad för en gångs skull...

Dagens stora överraskning, var ju annars att "Sisu-Tomas" och "Sisu-Ida" helt plötsligt stod på scen och gifte sig!! Grattis!

mvh
Denny
Kanon Denny-bara att hänga på till �rebro 800m/3000m-Grattis Tomas/Ida -kolla in http://tv.expressen.se/sport/1.2444031/h...borsvarvet -Hörs Lennart E
Härligt Denny, bra jobbat.
Känner igen mig i upplägget, ibland kan det gå hur bra som helst trots noll förberedelse, likväl som att det inte funkar alls fast man laddat perfekt. Kroppen och dagsformen lever tydligen sitt eget liv ibland.

Ja det var verkligen en överraskning med Tomas o Ida. Grattis och all lyckaSmile

/Lasse
Bra jobbat Denny! du verkar ha funnit svaret till den "perfekta" uppladdningen gör det nåt om jag kopierar det

/Thomas

Fredman Skrev:
Bra jobbat Denny! du verkar ha funnit svaret till den "perfekta" uppladdningen gör det nåt om jag kopierar det

/Thomas

Haha tack, nej vassego och kopiera måste ju bara fungera en andra gång också eller för andra personer, vi är väl alla lika?! Måste ju vara den ultimata formtoppningen/förberedelsenWink........löpning är ju S� enkelt.

"Kroppen och dagsformen lever tydligen sitt eget liv ibland.//Sisu-Lars"
Detta verkar liksom stämma till 99% på mig, tror jag skall köra "inverterad" formtoppning, "tänka bort" lopp som jag skall satsa på osv. Ryggontet som jag hade tog åtminstone Voltarenen bort.

3000m, kanske vi får se, isådant fall den 2 juni där....

mvh
Denny

Referens-URL:er