IF Götas forum

Full version: Min första 1:a placering på snart 40år
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
I dag var det Metsorundan.
Lyckades med en delad 1:a placering, på 7mil sträckan (7.2mil) 35.7km/h i medel enligt GPSn
Ingen dödskamp på upploppet utan vi såg till att ligga lika, men vi slöcycklade inte nästan 50km/h över mållinjen, 48 Smile
Fick med mig Magnus från Falun redan efter 1,5 mil och sedan två andra (Lars och Andreas), vi hjälpes åt hela tiden för att hålla oss mellan 35-40, Andreas tappade kedjan efter Trossnäs så vi stannade till och vänta sedan körde vi igen, Lars släppte på vägen ut mot Skoghall, och Andreas var sliten, men Magnus och jag hjälpes åt och Andreas fick åka med.
Andreas släppte dock när vi tog kurvan in vid Beijer upp mot Metso medan jag och Magnus tryckte på för att ha fart in mot mål, kom faktiskt upp i 175 i puls på slutet vilket är rekord puls på cyckel.
Vi körde på 2.02.02 enligt min klocka vilket om jag inte fattade fel en förbättring på drygt 1 minut mot fjolårets segrar tid. (I fjol fick de även hjälp av de som körde 15mil då de kom susande förbi på slutet och de som vann 7 mil hängde med dem)

Synd att det inte var en löptävling Sad
Trevlig helg alla
Jag har några bilder att del meD.
Tyvärr så måste du skapa ett konto.
Ã?terkommer med info.
Ja det skulle vara kulSmile
Per:
Du har fått två mail till din jobb-mail. Ett med en inbjudan till att registrera användare. Och ett med länken till den utdelade foldern med bilder.

K-M:
Eftersom din farsa är med på en bild så får du med en "invite".
Skicka det till jobb-mail, du får säga till om du vill ha det på nån annan mail.

HÃ¥kan B:
Du har också ett antal foton du kan hämta hem. Fler än Per faktiskt. Ge mig ett email så bjuder jag in dig på samma sätt.

/Lars
tack Lars tror jag fick ned alla bilder, går det tanka upp där med tänkte på dagens 3000 i Hallsverg, där Tomas och Lennart var med
Referens-URL:er