IF Götas forum

Full version: ARRANGEMANG; 6-timmars 3 sep
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Nu är det dags för vårt "eget" arrangemang, 6-timmars vid Borgmästarholmen.

Som vanligt krävs det lite förberedelser i form av:

- inköp av mat och dryck
- uppmärkning av banan
- hämtning och uppställning av bord och dyl för vätskekontrollen och deltagarplatser.

Under loppet behövs det bl a funktionärer vid mat- o vätskekontrollen och nummerlappsutdelningen.

Efter loppet ska det plockas ihop och städas.

Anmäl er här om ni kan hjälpa till. Riktar mig speciellt till er som inte ställt upp än på något arrangemang i IF Göta...nu har ni chansen!

/Sören
Jag kan ansvara för inköp av mat och dryck. Fixar det under fredag eftermiddag. Bra om jag kan få en inköpslista alternativt någon att bolla inköpen med. Jag fixar utläggen mot kvitto, synkar med kansliet.
Jag kan va med på fredan.
Kör ett MTB-lopp på lördan.
/Lars
Jag kan vara med på fredag eftermiddag och lördag förmiddag.

Vad är det som ska göras på fredag?
Kan nog vara med lite på lördag eftermiddag. Barnen tävlar i Götas Ungdomskamp på lördag fm, och räknar med att komma bort till sextimmars när de är färdiga.
/Niclas
Springer 3000m på lördag eftermiddag på Ungdomsspelen och ska egentligen vara funktionär där under dagen, men blir bättre för mig att vara med en stund på lördag förmiddag på 6-timmars så jag hinner vila innan mitt lopp och slipper vara helt slutkörd när jag själv ska tävla. Ska prata med Ellinor Johansson om det men preliminärt skulle jag kunna ordna med nummerlappsutdelningen.
Toppen Mona!

Jag fixar fram en kamera så kan du få ta några bilder på starten och sedan koncentrera dig på eftermiddans 3000m.
/Lars
Jag tar nummerlappsutdelning samt fotografering av starten.
/Mona
Det ser ut som det behövs 2-3 st till på lördag. Jag vill att ni anmäler er snarast, annars måste jag börja ringa och jaga folk...
Dyker upp 900Hörs Lennart E
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er