IF Götas forum

Full version: Kilterrängen 23/10
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Anmälningsläget:

Lars Olsson -70 IF Göta
Juma Lomani 85 if gota
Per Vall -71 IF Göta
Lars Lundegård -65 IF Göta
Karl-Martin Nordling -77 IF Göta
Lennart Eriksson-66 IF Göta
Emma Nordling-83 IF Göta.

Ser personligen fram emot att, inte avsluta säsongen, utan starta satsningen mot nästa år med denna tävling.
Blev lite mer vila än tänkt, pga revbensskada, men har ju inte vilat mer än Lennart. Ska bli riktigt kul att se oss fajtas där i botten:-)

Fortsätt anmäla er...

/Lars
Lars ta inte i för mycket nu, jag kommer alltid som ett ankare hårt fäst i bottenSmile
Ser detta lopp som "upptakt" till nästa säsong-ej vilat från löpning sedan 2002(vilade ständigt på den tiden)-(tre pass med min dotter är allt sedan tjurruset)-in tressant bana -2km lätt/sedan djungellöpning 8km(stig bästa fall)-avslutning grus halva slalombacken för att vända ner till liften därefter hela slalombacken upp-kul!!Kör Lars variant-sist från start för att sedan öka-Hörs den 23/10 Lennart E
Planen är att jag skall springa själv så ingen behöver bekymra sig för att bli sist om ni inte tänker gå runt. Ryktas om att de skall röja lite på �hmansmilen i nästa vecka så lite av djungeln försvinner. Annars är det oroväckande att det just nu torra vädret riskerar att torka upp delar av banan så det blir lättlöpt men det kanske regnar nästa vecka om vi har tur. Avslutningen är något förändrad till det bättre, har hittat några fina backar som vi undvikit tidigare. Ett snabbt överslag ger dryga 200 m stigning sista 4km så man skall nog inte gå för fullt de första lätta 2km.
Anmäler mig:
André Rangelind -91 IF Göta
Anmäler mig:
Fredrik Nordström -72 IF Göta
Anmäler mig:

Håkan Bylerius -68 IF Göta
Ber Kauko sätta in anmälningavgift för alla 10 ovan.
/Lars
Hej på er!
Kommer inte imorgon!
Ha det så kul nu allesammans!!!!!
/Emma
Hej
Jag står över tävlingen imorgon. Jag har precis börjat komma igång och tror att det kan bli hård öppning.
Lycka till!
Sidor: 1 2
Referens-URL:er