IF Götas forum

Full version: Träning Tis 27/9
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Hej Coach, är det träning enligt schema i kväll, det är väldigt tyst här på forumet.
Kommer om det blir ngt gemensamt.
Mvh Per V
Japp, lite tyst äre.

Vi kör Samling Våxnäshallen 17:30.
Ett distanspass eller ett intervallpass alt beroende på hur intresset är.

Jag och Thomas J kommer. Vi kunde inte bestämma oss för vad vi ville köra:-)

Ses,
/Lars
Jag kommer. Lite sega ben efter LL så jag har inget emot distans, men kommer oavsett.

//Anders
Hur kändes Lidingö Anders-fortfarande ont "vad"-annarsär du nöjd med Loppet(1,56)-hade gissat på en tid strax över 1,50 -nästa år kanske??-Hörs Lennart E
Thomas (banläggare), jag, Per och Anders körde 20km/1:43 på I2 och bort mot Stodene/Skåre.

Thomas ökade farten på slutet. Jag kände av revben, som jag skadat när jag ramlat på MTB (vad annars?), och sladda ett tag men fick extra hemlängtan på slutet. Börjar bli lite kyligt och mörkt på slutet.

Mycket konstiga meningar 'på slutet',
/Lars

felix Skrev:
Hur kändes Lidingö Anders-fortfarande ont "vad"-annarsär du nöjd med Loppet(1,56)-hade gissat på en tid strax över 1,50 -nästa år kanske??-Hörs Lennart E

Hälsenan blev helt bra 1,5 v innan LL så den kände jag inte av alls. Kroppen kändes pigg första 15, låg i 3.40-fart utan att det var speciellt ansträngande. Tappade fart samt började få slita en del i backarna mellan 15-20. 3.40 blev 3.50. Backarna sista milen sög en del så jag tappade ytterligare fart. Inte nöjd med tiden, hade målet under 1.55. Med facit i hand så borde jag ha tränat mer backe och hård kuperad terräng någon månad innan för jag upplevde backarna väääldigt jobbiga. Inte sugen att köra LL just nu men antar att man står där på startlinjen nästa år igen, dum som man är.

Ha det fint!

Referens-URL:er