Hej grabbar
Har lite småont i halsen, men tror jag ska bli ok tills helgen. Ska vi åka dit tillsammans. Kan ågon av er ta bil. ?
Har tillgång till bil som vi kan ta. Du kan väl ringa mig imorn så kan vi bestämma när vi ska åka. Ska prata med Lars oxå och höra om Anders ska med.
/ André 0730246311
Det verkade inte bli någon snö utan underbart regn istället! Om det inte sker något dramatiskt på väderfronten (läs snöstorm) så är jag med.
Hej på er
Har nu under hela veckan haft ont i halsen och känt mig sliten, så jag får tyvärr stå över denna gång. Tråkigt att jag inte får kampen mot dig Lars, men den får vi ta en annan gång.
Bra jobbat grabbar. nen jag antar att underlaget inte var det bästa, elllllllllllller ?
Resultat Lucialoppet
Sammanslagen placering M
1 Anders Eriksson -82 IF Göta 00:34:01
2 AndréRangelind -91 IF Göta 00:34:36
4 Daniel Brånn -82 Kumla S F00:35:42
12 Lars Olsson-70 IF Göta 00:40:14
Ja du, Fritte, gissa om jag saknade dig på loppet, tillsammans hade vi gjort bättre tider
Nog för att underlaget var isigt men tyckte inte S� besvärligt som tiden visar, riktigt botten-napp, åratal sen jag var över 40 på milen
Helt ensam efter 2 km, närmade mig 2 gubbar med 2 km kvar men de var för långt bort att ta ifatt.
Småont i knä och baksida lår=vågar inte gå max.
Högsäsong på jobbet=lite trött/sliten.
Men ändå, lite skamsen är jag att, men en och annan plattmatch får man nog räkna med när man kör kvantitet och inte kvalitét med tävlingar.
/Lasse