IF Götas forum

Full version: 5 km/test
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Hej
Nu på lördag 18 februari hade jag tänkt att vi skulle köra ett 5 km-test.
Plats: Kroppkärssjön
Start: ca 12.30 (21-60 min)
ca 12.35 (under 21 min)
Anmälan senast på plats kl. 12.00
Loppet kanske inte är det roligaste ni har sprungit, det kommer på järnvägsbanken och gå norr för att sedan vände hem efter 2,5 km.
Om det är någon som kan tänka sig hjälpa till som funktionär så meddela mig snarast.
Välkomna

Niclas Schytzer
070-7327404
070-7327404
Vi blir några från långdistansgruppen som hänger på. Eliten är på träningsläger men vi övriga ser fram emot att springa på banvallen. Vi har gjort det på våren ibland och faktum är att det inte är så tråkigt som det låter. Vändbana är också bra.
/Lars
Det låter bra, jag har fixat startnr.

lundegard Skrev:
Vi blir några från långdistansgruppen som hänger på. Eliten är på träningsläger men vi övriga ser fram emot att springa på banvallen. Vi har gjort det på våren ibland och faktum är att det inte är så tråkigt som det låter. Vändbana är också bra.
/Lars

Hej!

Kul, vi dyker ev. upp också!

/NIS Smile
Bra initiativ, kommer tämligen säkert är ju på hemmaplan för mig. Brukar testa där själv 5km fast drar då enkel resa från Alsterns världshus ungefär, utför hela vägen=glädjetid...
Jag vill va med! Jag är så lättlurad när ni pratar sådär trevligt om nummerlappar. Smile Ska se om jag får med mig SisuTomas som går och klagar på en ljumske...
Ida
Det blir finfint Ida! �r ju flera dar kvar till lördag dessutom... Wink
Jag är förmodligen inte mogen för snabblöpning på lördag. Men jag ställer gärna upp som funktionär.
Det är jag tacksam för
Hoppas vi ses på lördag
/Niclas

SIsuTomas Skrev:
Jag är förmodligen inte mogen för snabblöpning på lördag. Men jag ställer gärna upp som funktionär.

Referens-URL:er