20120410, 14:51
Nu är det dags igen för ballonglöpare i Stadsloppet. Dvs löpare som väl synliga skall genomföra loppet på en förutbestämd tid.
Jag kan vittna om att det är väldigt uppskattat både av deltagare, publik samt media. Ifjol hade vi riktiga ballonger och det är planen även i år.
Vi kör samma tidsintervaller som ifjol och Karl-Martin är redan igång med att fixa löpare.
Den som åtar sig uppdraget bör ha överkapacitet för valt tempo och fartkänsla. Farten skall vara så jämn som möjligt under hela loppet.
Så här långt ser det ut som följer:
Fetstil=klart
Uppdaterad 120614
40 min Sören Persson
43 min Erik Pütsep
45 min Fredrik Nyström
47 min Daniel Larsson
50 min Tony Falkborn Thuresson
55 min Anders Olsson
60 min Lars Olsson
Jag återkommer med en tröjinventering och hojta till ifall någon vet med sig att de har en tröja. Jag fick in rätt många ifjol.
För frågor och Synpunkter skriv här, eller ring mig på kansliet
Simon Hidén 054-212327
Jag kan vittna om att det är väldigt uppskattat både av deltagare, publik samt media. Ifjol hade vi riktiga ballonger och det är planen även i år.
Vi kör samma tidsintervaller som ifjol och Karl-Martin är redan igång med att fixa löpare.
Den som åtar sig uppdraget bör ha överkapacitet för valt tempo och fartkänsla. Farten skall vara så jämn som möjligt under hela loppet.
Så här långt ser det ut som följer:
Fetstil=klart
Uppdaterad 120614
40 min Sören Persson
43 min Erik Pütsep
45 min Fredrik Nyström
47 min Daniel Larsson
50 min Tony Falkborn Thuresson
55 min Anders Olsson
60 min Lars Olsson
Jag återkommer med en tröjinventering och hojta till ifall någon vet med sig att de har en tröja. Jag fick in rätt många ifjol.
För frågor och Synpunkter skriv här, eller ring mig på kansliet
Simon Hidén 054-212327