IF Götas forum

Full version: Intervall lö 28/4
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.

Fru Sisu Skrev:
Jag vill protestera. Jag var faktiskt också med på träningen Wink Tack Lars för ett modifierat upplägg i damklassen, jag följer gärna med nån mer gång. Brukar ju annars släppa av SisuTomas och mysjogga själv men den blir man kanske inte så mycket bättre av...

Uppdaterat
.. och Ida (alias Fru Sisu)

(Jag hade gjort plats för dig)

Tänkte ... vad heter hon nu igen ... jag var blank. Tänke Fru Sisu ... nej det kan jag inte skriva. Vad heter hon .... - Fan, jag kommer inte på det. Äsh jag får ta det sedan.

Ida körde en kortare runda ca 1,8km, vilket gjorde att hon tajma bra imål lite före oss andra.
Mycket bättre alternativ än att köra ett eget distanspass. Tror att det blir mycket bra om du hakar på så ofta du kan Ida. Vi behöver verkligen bredda vårt gäng och varje gång det är med någon som antingen springer fortare eller långsammare än det vanliga så gör det att träningspasset funkar ännu bättre. Mer alternativ helt enkelt.

Ses,
/Lars

Vi kör föresten samma pass nästa helg också.

(Byter ut det jag skre förut med detta)
Anledningen är att det äratt det är visserligen bra att variera, men det ska inte göras alltid.

Nu funka detta pass bra och så har vi nästa vecka något att relatera till.
/Lars
Sidor: 1 2
Referens-URL:er