IF Götas forum

Full version: Harsrprånget 24/5
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Jag ligger hemma med feber och riktigt ont i halsen så det är osäkert om jag kan komma till start på torsdag därför kan det bli aktuellt att hitta en reserv till lag 1. Jag tar ett slutgiltigt beslut på onsdag.

Men om jag hänger med så kan jag ta en bil.

/Magnus
En fråga: skulle väldigt gärna vilja köra i Götas linne fast något sånt har jag inte (än). Finns det någon möjlighet att ta med ett sådant för någon av er? Helst ett nytt som jag kan köpa i strl S.

Mvh
/mats
Ett tips ang linne, Intersport Bergvik säljer ut förra årets Göta kläder (halva priset på allt tror jag). Senast jag var där i fredags så fanns det fortfarande kvar flera linnen men jag vet inte i vilka storlekar.

MagnusT Skrev:
Ett tips ang linne, Intersport Bergvik säljer ut förra årets Göta kläder (halva priset på allt tror jag). Senast jag var där i fredags så fanns det fortfarande kvar flera linnen men jag vet inte i vilka storlekar.

Bra tips! Men jag är fast i Krhmn nu innan tävlingen.

/mats

Jag har bil-ses vid Tingvalla 1730 Tors
Jag hänger med på harsrpånget

Dan brandt -81

Mats S Skrev:
jag kan gå in och titta om jag hittar ett linne storlek s så köper jag ett åt dig / larsa

MagnusT Skrev:

/mats

larsa Skrev:

Mats S Skrev:
jag kan gå in och titta om jag hittar ett linne storlek s så köper jag ett åt dig / larsa

MagnusT Skrev:

/mats

Jättesnällt av dig, Larsa! Ser verkligen fram emot att få träffa er alla på torsdag!

/mats

Är det någon mer än Lennart som kan ta bil ?
Jag kan också ta bilen.

Jag frisknade till rätt mycket under gårdagen så jag tror nu att jag kan kan ställa upp på torsdag även om det nog får bli ett lite lugnare lopp för min del.

Men det skadar inte att ha en reservbil om det skulle bli några förändringar.
Sidor: 1 2 3 4 5
Referens-URL:er