IF Götas forum

Full version: Woodjoggen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Jag åker ner till Grums ca kl 12.30
Är det någon som vill åka med?
Kul lopp idag! Det var många kändisar på plats i Grums. L-O, Sören och Leif bildade klunga efter start och var ihop den första lättsprungna kilometern. Jag valde att ta rygg då det blåste ganska kraftig motvind tillsammans med Denny och orienterar-Leif. Gick ikapp Leif innan toppen av backen och förbi och upp på 3:e plats som jag kunde hålla in i mål. Tid:17.37. Kul och ganska jobbig bana.

Etapptid Etappdistans Etapptempo
3:23 1,00 3:24
3:44 1,00 3:45
3:41 1,00 3:41
3:30 1,00 3:30
3:17 0,96 3:25
Efter tisdagens tragiska 5000m så gick det ju riktigt bra idag. Blev ordentligt trött och inga problem med magen(verkar som Dikloflenak hjälper väldigt bra för min del).

I uppförspartiet tappade jag ca 10-15s mot de båda Leifarna och K-M.

Måste nog försöka springa DM 5000m på torsdag...

Resultatlistan:
http://woodjoggen.se/wp-content/uploads/...n_2012.pdf
Denny du fick pris på utottningen. Äger du en borr så kan priset komma till användning;-) Tog hem din vinst hem till mig. Du kan slå en pling så kan vi ordna så att du får hämta det:-)
Finns på 070-2728966.

Bra jobbat idag!
/Mona
Kul 10k tävling. Men personligen var det tungt. Tunga stela ben och en mage som krånglade rejält med magont. Ok ändå med 37:36 fast jag saknade extraväxel för att plocka trean idag. Fyra alltså.
Kul och märkligt att springa på "hemmaplan" (flyttade från Grums 1980...) men vi passerade 3 km på den gata som jag växte upp på och det kändes lite speciellt. Tack K-M för en bra rygg i motvinden första kilometern. Nu är jag i allafall under 18 på 5km... (17,58...)
Blir intressant så se vad som vi kan åstadkomma på torsdag.
Var det någon som mätte om banan blev ~5km resp. 10km?

Skulle vara kul att veta distansen, trodde jag skulle få en dålig tid men tydligen sprang inte klockan i väg så mycket (36,56,99), en viktig hundradel Wink

Hade fin draghjälp av er på 5km och även av L-O som hjälpte mig dra och pusha mig lite andra varvet.

Bra sprunget av alla, syns förhoppningsvis på torsdag! Smile
Jag fick 4,97 på GPS:en. Troligtvis är den något kort (gissar på 50 m). 10 km banan gick ju inte in vid varvningen så jag gissar på 150 m kort på den.
Vilken backe det är på banan alltså, den tar ju liksom aldrig slut. Nån som vet hur lång? Känns nästan som en kilometer. Rätt fin motvind vissa partier också. Tur man valde 5km ;-) Bra jobbat alla! Speciellt ni som sprang 10km.
L-O backen är nästan precis 1 km!! Den är riktigt lång och seg!! Bra kämpat alla!!!
/ Emma!
Referens-URL:er