IF Götas forum

Full version: Resultat: Stockholm Marathon
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Surfade in och spana resultat

Plac. Startnr. Namn Född. Senaste pass. Tid beräk. måltid beräk. Klockan
10 49 » Anders Eriksson (SWE) 82 Sluttid 2.36.22 -
16 49 » Anders Eriksson (SWE) 82 Sluttid 2.36.22 -
17 78 » Patrik Verme (SWE) 74 Sluttid 2.36.40 -
66 310 » Daniel Brånn (SWE) 82 Sluttid 2.45.31 - -
259 342 » Lars Olsson (SWE) 70 Sluttid 2.58.38 - -

Har inte följt det i någon detalj, men spontant så måste ju Anders ha gjort ett fantastiskt lopp. Tyckte det såg ut som att det var en riktigt bra avslutning. Placeringsmässigt så är det super.

Lasse har gått som klockan. Inget pers.

IronPer verkar ha varit tvungen att bryta.

/Lars
Lite fler resultat

437 2604 » Fredrik Eriksson (SWE) IF Göta 70 3.04.20
938 3354 » Fredrik Nyström (SWE) IF Göta 75 3.15.17
1554 2754 » Niclas Hensing (SWE) IF Göta 73 3.24.31
2324 1699 » Håkan Bylerius (SWE) IF Göta 68 3.31.28
Satt och kollade på live-sändningen när jag fick se att dom filmade in Anders på Stadions bortre långsida så jag drog igång en inspelning på målgången. Verkar som att han var nöjd!

http://mtpublic.zapto.org/sthlm_anders.wmv

Hade jag låtit inspelningen vara på en stund till så hade jag fått med Patrik också...
Grymt bra jobbat av alla i pissvädret!

//Frippe
Ja, jösses vilken kall, blåsig och blöt mara.
Inga rätt för en som gillar värme och solsken.
Dessutom fullmatad med värktabletter(diklofenak, panodil), salva(voltaren) och några mysko värmeplåster ifrån Athen-maran på den värkande axeln.
Med andra ord, skallen gjorde det bästa för att övertala mig att det här går inte under 3 tim. men benen och flåset visste annat när nr.lappen kom på.
Ville vara draghjälp åt Fritte också på sub 3 och vi hade sällskap första varvet där jag trodde jag skulle få släppa iväg honom på andra varvet och själv kriga för att hänga med 3-tim.farthållarna.
Men orken tog aldrig slut utan benen bara fortsatte i samma fart, andra halvan gick 1 min långsammare och det var över västerbron 2:a varvet som motvinden var brutal som största tappet var.

Härligt kämpat allihop i skitvädret, speciellt Anders, är det inte pers?

/LasseSmile
Referens-URL:er