20120929, 12:56
Kommer köra skutberget All-IN i år med om någon vill köra ett långpass i lätt tempo, evenemanget finns på facebook och inbjudan är enligt nedan. Socialt och så, man kör det som passar och lite upp till var och en så att säga. Jag håller tempot som står nedan, men är det många så blir det säkert grupperingar.
"Förra året körde jag evenemanget ALL-IN då var vi totalt 21 personer som sprang. Skulle vara kul om vi blev fler i år.
Det är som det låter att vi köra samtliga slingor de har att erbjuda 10+10+7,5+5+3 är tanken igen, kanske har missat någon men i grova drag ser upplägget ut så.
Tempot ligger på ca 5:45-6:00 det vill säga ett socialtempo så att alla kan följa med runt. På det man vill, antingen kör man allt eller en del av sträckan. Det är den stora fördelen, alla är välkomna och springer efter sin förmåg
a och tycke.
Tanken är att vi samlas vid första parkeringen för att lätt kunna fylla på med vatten och energi.
Hålltider:
samling: 08:40-08:45 vid parkeringen
start 09:00 på 10km
ca 10:00 på andra 10km
Kortare fikastopp på ca 10min så vi inte blir kalla.
ca 11:10-11:20 för 7,5km lite längre stopp innan denna.
5+3km
Fika och avrundning.
Vill man haka på under vägen går det lika bra men var lite tidiga då för säkerheten skull.
Vet ni någon som vill vara med så sprid dett vidare är ni snälla. Ju fler vi är blir bara kul."
varmt välkomna
"Förra året körde jag evenemanget ALL-IN då var vi totalt 21 personer som sprang. Skulle vara kul om vi blev fler i år.
Det är som det låter att vi köra samtliga slingor de har att erbjuda 10+10+7,5+5+3 är tanken igen, kanske har missat någon men i grova drag ser upplägget ut så.
Tempot ligger på ca 5:45-6:00 det vill säga ett socialtempo så att alla kan följa med runt. På det man vill, antingen kör man allt eller en del av sträckan. Det är den stora fördelen, alla är välkomna och springer efter sin förmåg
a och tycke.
Tanken är att vi samlas vid första parkeringen för att lätt kunna fylla på med vatten och energi.
Hålltider:
samling: 08:40-08:45 vid parkeringen
start 09:00 på 10km
ca 10:00 på andra 10km
Kortare fikastopp på ca 10min så vi inte blir kalla.
ca 11:10-11:20 för 7,5km lite längre stopp innan denna.
5+3km
Fika och avrundning.
Vill man haka på under vägen går det lika bra men var lite tidiga då för säkerheten skull.
Vet ni någon som vill vara med så sprid dett vidare är ni snälla. Ju fler vi är blir bara kul."
varmt välkomna