IF Götas forum

Full version: Kilterrängen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Snart är det dags för Kilterrängen 2012. 28/10 klockan 11:00 smäller det (12:00 för ungdomar). Lite lättare i år eftersom det trevliga avsnittet med hygge numer är skogsbilväg, kanske får vi se André gå under timmen? Vädergudarna är goda med mycket regn och banan känns inte allt för hård utan har en trevlig mjuk yta, någon kallade det kärr men det är att ta i. Provsprang för två veckor sedan och då var det lika bra underlag som vanligt. Mjuk fjädrande stig första 2 km och sedan ännu lite mjukare med mindre inslag av rötter och lera. Vågade mig inte på sista slalombacken utan genade lite eftersom formen är sisådär.

Anmälan kan ske via denna tråd eller mail enligt inbjudan.
Betalning sker på plats.
Götalöpare:

Anmäl er här, anmälningsavgiften sponsras om ni anmäler er i förväg här på forum och innan 25/10 18:00.

/Lars
Magnus Thorstensson -77 IF Göta
Anmäler mig:

Lars Olsson -70 IF Göta
Håkan Bylerius -68 IF Göta
Går rykten om att det blir soppa efteråt, så anmäler mig:

André Rangelind -91 IF Göta
Tobias Lindström -79 IF Göta
Mmm, soppa! Jag är redan anmäld. Smile Kan man hoppas på vitvara i frykstas slalombacke till på söndag också? I Norrland finns är den första redan levererad och ligger på backen, härligt!

/Sigrid
Anmäler mig:

Fredrik Eriksson -70 IF Göta
Har inget vidare flyt just nuSad

Ännu en gång måste jag backa ur en tävling (jävla skit!)

Har precis påbörjat penicillin-kur nr. 2. Den misstänkta borrelian visade sig vara harpest som jag fortfarande har sviter kvar av.
Får fokusera på att vara ok till Istanbul-maran.

/LasseSmile
Sidor: 1 2
Referens-URL:er