IF Götas forum

Full version: Medlemmar IF Göta Långdistans 2013
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Ni är välkomna att betala in medlemskap på 2013! Avgiften är den samma som för 2012 (600 SEK) och då blir Du tävlingsmedlem och får ånjuta både tränarledd träning, program och stöd för utvalda tävlingar under 2012, vilka återkommer jag och Lars till.

Betala på PG 473791-2 och ange "IF Göta Långdistans 2013" samt "Tränare Lars Lundegård" på inbetalningsavin (samt namn, adress, telefonnummer, personnummer och e-post adress). Precis som förra året kommer vi att anmäla oss till tävlingar via forumet och vi har fått en budget att hålla oss inom.
Jag har betalt medlemsavgift för aktiv familj. Har inte angivet vilken träningsgrupp jag tillhör. Platsar väl fortfarande i er. Dock oväsentligt i nuläget då jag inte har mer än börjat jogga så smått efter fotoperationen i höstas. Skyndar långsamt och hyser hopp om att kunna hänga med på lite träningspass i vår.
Välkomna att betala in till 2013 års kalenderår!
Friendly reminder:

Betala in anmälningsavgiften.

Om mindre än 2 veckor från nu så kommer det att vara ett krav på medlemskap för att vara med och träna på våra pass i hallen. - Har varit det hela tiden, men from 19 februari så är det "skarp läge".

Har du inte betalt så blir det avvisning. - Undantag för de som vill "prova på".

/Lars
Referens-URL:er