IF Götas forum

Full version: Funktionär: 6-timmars lö 9/2
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Jag kan alternativ a, fredag eftermiddag.../Denny
Här kommer lite tider för fredag och lördag.
När loppet väl är igång mellan 10:00-16:00 är det ganska lugnt och det är främst dryck och matservice som gäller.
13:00 är det varvbyte.
På söndag skall Kils AIK ha en friidrottstävling så vi måste få undan allt vårt och det bör gå rätt snabbt ifall vi är några stycken.
Vi kommer även att vara några ifrån föreningen, bla kör Tony Kiosk som vanligt.
Dan Brant står för musik under tävlingen.

Fredag: 17:00
Lennart E
Leif H
Daniel R
Denny

Lördag fm: 08:00 -13:00
Lennart E
P-A Ottersten
Leif H
Daniel R
Karl-Martin
Larsa [Edit]

Lördag em: 13:00- ca 18:00
Lennart E
Fredrik N
Daniel R
Leif S

Simon Hidén Skrev:
Dan Brant står för musik under tävlingen.

Härligt Dan!

Tycker det är lite av vårt signum att vi har en riktig DJ.
Glöm inte att ge löpare chansen att önska musik medans de springer. En grej vi är unika på.

/Lars

Jag kommer förbi på lördag em, hejar på och hjälper till med hopplockning.
hej jag kan på lördag FM alt B
Hej Alla
Det känns väldigt tryggt med er bemanning och det mesta verkar vara på plats inför morgondagen.
Jag la nyss följande nyhet på hemsidan, då vi fått några sena återbud. Ni kanske känner några som vill hoppa på med kort varsel.
Häls Simon

Karlstad 6-timmars

Lördagen den 9/2 är det dags för den femte upplagan av Karlstad 6-timmars inomhus.

Kl 10:00 går startskottet och kl 16:00 ljuder målskottet. Information om tävlingen finns här http://ifgota.se/files/6hinnePM2013.pdf

Ca 60 deltagare är anmälda till det unika loppet på inomhusovalen i Våxnäshallen.

Är du inte redan anmäld så finns fortfarande chansen, i de flunsa tider som råder har vi fått några sena återbud så hör gärna av er snarast till undertecknad på tavling@ifgota.se ifall ni önskar att delta.

Priset för en start inkl. Buffé på Scandic Klarälven är ursprungspriset 600: -

Vi hälsar deltagare och publik välkomna till Våxnäshallen på lördag.

/Simon Hidén
Sidor: 1 2
Referens-URL:er