20130421, 18:48
20130422, 10:59
Anmäler mig:
Sara Karlsson (tidtagning)
Sara Karlsson (tidtagning)
20130423, 10:03
Hej! Jag anmäler mig till vårruset. Marie Lövberg (ej tidtagning).
20130426, 10:01
Anmälan:
Camilla Svärdh (Tidtagning)
20130427, 21:41
Anmäler mig.
Frida Johansson (tidtagning)
Sjöbacksvägen 2
663 41 Hammarö
Frida Johansson (tidtagning)
Sjöbacksvägen 2
663 41 Hammarö
20130428, 16:56
Anmäler dottern;
Miranda Skistad (tidtagning)
/// Joachim
Miranda Skistad (tidtagning)
/// Joachim
20130428, 18:52
Anmälda hittills:
Anna Nyström (Tidtagning) Råtorpsporten 1 D, 653 48 Karlstad
Linda Take (Tidtagning)
Carina Forsberg (Tidtagning)
Veronica Johansson (Tidtagning)
Sara Karlsson (Tidtagning)
Miranda Skistad (Tidtagning)
Frida Johansson (Tidtagning) Sjöbacksvägen 2, 663 41 Hammarö
Marie Lövberg (Ej tidtagning)
Ylva Olsson (Ej tidtagning)
Skickar listan imorgon bitti till Simon/Maria så ni har kvällen på er om några fler vill vara med
Anna Nyström (Tidtagning) Råtorpsporten 1 D, 653 48 Karlstad
Linda Take (Tidtagning)
Carina Forsberg (Tidtagning)
Veronica Johansson (Tidtagning)
Sara Karlsson (Tidtagning)
Miranda Skistad (Tidtagning)
Frida Johansson (Tidtagning) Sjöbacksvägen 2, 663 41 Hammarö
Marie Lövberg (Ej tidtagning)
Ylva Olsson (Ej tidtagning)
Skickar listan imorgon bitti till Simon/Maria så ni har kvällen på er om några fler vill vara med
20130428, 19:44
Bra Anna!
Kul att ni är så många.
Målet är att alla som är medlemmar i IF Göta och som är aktiva i någon träningsgrupp ska kunna hitta någon tävling som de springer för Göta.
Ni får väl utvärdera om detta är en bra grej. Vi har inte förut haft med Vårruset på "tävlingskalendern", men att få med 10st damer på ett lopp är lite av rekord.
Har ni någon kompis i träningsgrupperna som inte är med så promota gärna denna chans. Snabba puckar, imorgon är sista chansen för vårruset 2013.
/Lars
Kul att ni är så många.
Målet är att alla som är medlemmar i IF Göta och som är aktiva i någon träningsgrupp ska kunna hitta någon tävling som de springer för Göta.
Ni får väl utvärdera om detta är en bra grej. Vi har inte förut haft med Vårruset på "tävlingskalendern", men att få med 10st damer på ett lopp är lite av rekord.
Har ni någon kompis i träningsgrupperna som inte är med så promota gärna denna chans. Snabba puckar, imorgon är sista chansen för vårruset 2013.
/Lars
20130514, 10:45
Jag vaknade med halsont imorse...Har verkligen sett fram emot torsdagens lopp så jag hoppas innerligt att jag är benen tills dess. Behöver jag meddela någon om det blir så att jag inte dyker upp?
20130515, 13:48
Frida Skrev:
Jag vaknade med halsont imorse...Har verkligen sett fram emot torsdagens lopp så jag hoppas innerligt att jag är benen tills dess. Behöver jag meddela någon om det blir så att jag inte dyker upp?
Tråkigt, hoppas du hinner kurera dig tills imorgon. Annars får du gärna skicka ett sms till mig (070-6811004).
För de som vill vara med på picknicken efteråt så tänkte vi försöka samlas och vänta in varandra till vänster om målgången (alltså vänster för den som springer i mål).
Lycka till alla imorgon om vi inte ses innan !
Sidor: 1 2