IF Götas forum

Full version: Funktionär Karlstads GP 23/7
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Bana Henrik Ohlsson T.o.m 18.30
Bra, Henrik.

Stefan Sundin återkommer med mer info till alla senare, här på forumet, när tidsprogrammet är spikat.

Här kan du se startlista: http://www.trackandfield.se/anmalda.aspx?&compID=80
Andre är med och springer 3000m.

/Lars
Hjälper till på förtävlingarna, meddelat Johan. (Också vunnit biljetter till kvällen 😊)

//Anna
Jag får ta hand om vår Lilla Maria. Svetlana hjälper till istället. Hon ar kontakt via Lena Calais Smile
När imorgon ska vi samlas?
Hej alla funktionärer till Karlstad GP!

Efter lite strul att komma in på forumet från mobiltelefonen är jag nu i Solstaden och blickar ut över ett (nästan) tävlingsfärdigt Tingvalla.Tidsprogrammet visar att tävlingen startar 15.15 med 100 m och att det på allvar drar igång med 800 m loppen redan klockan 15.45. Sista start är 20.55 o då är det damernas 200 m som gäller! Jag har gjort följande korrigeringar för att klara bemanningen vid målet. Flexibilitet bland våra postitioner kan behövas under hela kvällen. Från 16.45 - 19.20 har vi extra mycket att göra med bl.a. hinder o häckloppen. Därefter är det hyfsat lugnt... Tidsprogram ligger nu också ute på Götas o GPs hemsida.

Mål: Samling vid målet redan klockan 15.00

Leif Sjöström ( målansvarig) Larsa, Leif Nilsson (klockringning o varvning) Lars Nilsson, Zandra Karlsson och Henrik Olsson (tom 18.30) Anna

Bana grupp 1: Samling vid målet 15.30.

Carina Forsberg, Frida Johansson, Lars Olsson, Fredrik Eriksson (tom 18.30), Svetlana Lars Lundegård. (bitr. Löpledare)

Bana grupp 2: Samling vid målet 16.30.

Lennart Eriksson, Peter Johansson, Stefan Tarstedt, Maria Sundin (ev.)

Funktionärer som är placerade i grupp 2 får naturligtvis komma tidigare om man så vill. Om jag missat någon är ni naturligtvis välkomna ändå o inpasseringen får vi lösa på plats.

Jag är på Tingvalla från ca kl. 12.00 och kan nås på tel. 070-39 49 761 om funderingar finns.

Mvh Stefan Sundin (löpledare)
ps Det kommer att bli kanonbra tävlingar! ds
Hej igen alla funktionärer!
Tävlingsledningen rekommenderar ljusa, beige- eller kakifärgade byxor/ shorts till att alla funktionärer som är på innerplan under Karlstad GP. Bra om ni hörsammar denna dresscode!
Mvh Stefan, löpledare
Tack för igår!

Tack alla ni som ställde upp igår och gjorde kvällen bra för de aktiva. Alla bandomare och målfunktionärer får mycket beröm av de tävlande. Det får Ni ta till er! Effektivitet och rätt häck på rätt plats vid rätt tid. Även regi/TV 4 är nöjda med hur placeringen var mellan reklamskyltarna under loppen. Det gjorde ni bra. Hoppas vi ses igen som funktionärer vid nästa års GP- gala.
Tack än en gång och ha en fortsatt bra sommar!

/Stefan Sundin (Löpledare)
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er