IF Götas forum

Full version: Öppettider Tingvalla Ip
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Kanske en dum fråga men...

Vad finns det för möjligheter att träna på Tingvalla. Skulle gärna vilja träna någon gång i veckan både bana och med startblock ( är inte helt klar vilken distans jag vill satsa på så därav måste jag ju få testa på lite ).

Jag behöver ju inte hela Ip för mig själv utan enbart en bana. Wink

// ZK
Som enskilt tränande löpare är det i princip aldrig något problem att gå in och träna på bana.
Tom stockholms stadion kan du gå in och träna på.
Sedan kan det förståss var fotbollsmatch som gör att det inte funkar. Om det är någon grupp som kör så kan man ju alltid säga till något som att - jag har tänkt träna på bana 5, 100ingar funkar det?
Som medlem i Friidrottsklubb är banan till för träning.
/Lars
Okej. Vilken bana jag får hålla mig på kvittar ( behöver ju träna på alla någon gång ). Jag är ju medlem men trivs många gånger att träna ensam ( ej grupp, även om det vissa fall är bra med grupp också ). Vet hur jag vill ha lin träning så därav blir det ofta ensamma träningar för min del. Gärna förmiddagen, men det går att diskutera om det skulle vara så. Jag är inte omöjlig bara jag får lin träning gjord någon gång under dagen. Smile
Referens-URL:er