IF Götas forum

Full version: OBS! Viktig info Tjurruset !
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Hej

Har precis fått veta att det kommer att bli ett anmälningstak på Tjurruset i år. Detta kommer att ligga på 2500 platser. Senaste veckorna har det ramlat in väldigt många anmälningar och vi ligger idag måndag nära denna gräns.

Vi ber därför er (aktiva medlemmar) som tänkt springa Tjurruset att anmäla er snarast via denna länk eller direkt till kansliet. Vi kommer att skicka in anmälningar på:

*tisdag 27/8 kl 20.00
*torsdag 29/8 kl 20.00

Observera att det kan bli fullt tidigare och det 'reserveras' inte några platser för Götas medlemmar utan det är först till kvarn.

Ange namn, ålder och adress

/Malcolm o Anna
Jag skickade vår anmälan direkt till kansliet.

/Johan
Anmäler mig:
Henrik Ohlsson -87
Torngatan 1 660 57 Väse
Anmälan

Viktor Svedberg -84
Glimmervägen 6
653 50 Karlstad
Anmälan

Pontus Spännar -73
Örngatan 67
654 65 Karlstad
Henrik, Viktor och Pontus är nu anmälda.

Skickar även in på torsdag om det dyker upp fler anmälningar (pga det höga anmälningstrycket är Simon på Göta tacksam för alla anmälningar som skickas i gruppform Wink )
Anmälan:

Ellinor Klockare -86
Vassmyrsgatan 4
654 69 Karlstad
Johan Lindqvist-85 och Linnéa Örnberg-85 anmälde sig direkt till mig. Är de ok för att ta ifrån er budget?
Anna, bra om du samlar ihop och anmäler i grupp.
Häls Simon

Simon Hidén Skrev:
Johan Lindqvist-85 och Linnéa Örnberg-85 anmälde sig direkt till mig. Är de ok för att ta ifrån er budget?
Anna, bra om du samlar ihop och anmäler i grupp.
Häls Simon

Linnea och Johan är ok att ta från budget

//Anna

Lars Lundegård -65
Stora Söderängsg 8
653 42 KARLSTAD
Sidor: 1 2
Referens-URL:er