IF Götas forum

Full version: KUL-helgen 16-17 nov
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Hej

Om någon vill springa långpass 16-17 november är jag delarrangör med Sandra Lundqvist från Kristihamn får årets KUL-helg som går i krhamn.

KUL står för Komiteen för UltraLöpning och är en session ur Friidrotsförbundet som anordnar en helg varje år. Vill man vara med på ett av passen för att springa lite går det bra att dyka upp. Vill man vara med på hela lördagen exempelvis med middag och så vidare så hör av er till mig. Då ingår träningen, middag, snacks och föreläsning av mig om PTL.

Lördagspasset är 42km på Swedish Irontrail Marathon banan. En teknisk terrängbana som är väldigt fin. Tempot är snacktempo och oerhört socialt och trevligt.

Söndagspasset är en 50km lång grus och asfaltssträckning runt om krhamn på fina sträckor.

Starten går från Marieberg i Krhamn.
Samling 08:45 avfärd 09:00

Tänkte meddela att det finns möjligheter att köra långpass av längre slaget. Vet inte hur det passar in i schemat, men möjligheten finn i alla fall.

//Tobias
Kommer på Söndagspasset

/LasseSmile
Härligt Lars
Finns på nummer 0703242625
Vandrarhemmet på marieberg är där alla bor och vi utgår från.
En spuerhelg i skorna blev resultatet med 44+50km

Lars kom på söndagen och svettades runt på långpasset med strålande solsken och det blev fin fart mot slutet. sista 25k på 5:00 eller under i tempo.
Referens-URL:er