IF Götas forum

Full version: Farthållare Karlstad Stadslopp 2014
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.

MagnusT Skrev:
Jag är anmäld via jobbet. Springer vi med både farthållartröja och nummerlapp?

Startar alla farthållare längst fram? Jag antar att man vill att både bruttotid och nettotid är under farthållartiden, eller? Dvs att ALLA som kommer före farthållaren i mål har klarat tiden.

Hej
Det är helt korrekt som Lennart skriver. Farthållarna skall ta sin plats i startfältet efter deras tider.
En viktig funkton är just att hjälpa till och sprida ut fältet före start. Vi vill inte ha klumpar utan en lång fin rad så våga ta ut bra avståend mellan era ballonger.
Ni skall starta era klockor när ni passerar startlinjen och ni springer för er nettotid.
Lycka till och som sagt, Johan Engberg möter upp bakom startscenen.
Häls Simon

perjung Skrev:

Simon Hidén Skrev:

perjung Skrev:
Hej!
Jag har åkt på vadproblem. Kommer med andra ord toligtvis inte kunna springa imorgon.
Riktigt TÖLIT!

Ajdå.. Känner du efter imorgon ifall det kan gå, samtidigt som vi försöker hitta ersättare?
37 min är inte det lättaste..

Jag testar vaden imorgon bitti!

Per! Helt ok ifall du startar och sen känner att du måste ge dig efter 5 km. Sånt händer..

Jag är jätteledsen men vaden håller inte.

Simon Hidén Skrev:

perjung Skrev:

Simon Hidén Skrev:

perjung Skrev:
Hej!
Jag har åkt på vadproblem. Kommer med andra ord toligtvis inte kunna springa imorgon.
Riktigt TÖLIT!

Ajdå.. Känner du efter imorgon ifall det kan gå, samtidigt som vi försöker hitta ersättare?
37 min är inte det lättaste..

Jag testar vaden imorgon bitti!

Per! Helt ok ifall du startar och sen känner att du måste ge dig efter 5 km. Sånt händer..

Vi har 3 löpare som kan sätta på sig tröjan och bara springa normalt och som kommer hamna nära 37:00.

Tomas
Samuel och
Leif K

Någon kommer tom nog gå under 36:00, men det kan ses som inom felmarginal.
/Lars
Sidor: 1 2 3 4
Referens-URL:er