20140505, 11:36
20140505, 20:49
Är anmäld som funktionär redan, hjälper till med bygg på Sundsta kvällen innan då jag har förhinder den "rätta" dagen.
Niclas Hensing
Niclas Hensing
20140506, 10:34
Är också redan anmäld som funktionär dagen innan då jag har förhinder den 14/5.
/Olof Ingstorp
/Olof Ingstorp
20140506, 15:02
Läget:
Fredrik Eriksson
Lennart Eriksson
Lars Lundegård
Samuel Johansson
Per-Anders Ottersten
Lars Olsson
Håkan Bylerius
Henke - redan anmäld
Andre - redan anmäld - parkering
Sören - redan anmäld - bana
Niclas Hensing - redan anmäld - bygg
Olof Ingstorp - redan anmäld - bygg
Bra uppslutning. Fortsätter samla namn (har inte fått något tak)
/Lars
Fredrik Eriksson
Lennart Eriksson
Lars Lundegård
Samuel Johansson
Per-Anders Ottersten
Lars Olsson
Håkan Bylerius
Henke - redan anmäld
Andre - redan anmäld - parkering
Sören - redan anmäld - bana
Niclas Hensing - redan anmäld - bygg
Olof Ingstorp - redan anmäld - bygg
Bra uppslutning. Fortsätter samla namn (har inte fått något tak)
/Lars
20140506, 17:51
Jag är också redan anmäld, ska stå ute vid banan
20140508, 22:07
Saknar några namn. Leif, Larsa tex - klassiska målfunktionärer.
Skickar namn imorgon. Yalla, yalla.
Lars
Skickar namn imorgon. Yalla, yalla.
Lars
20140512, 08:34
Uppgift: Mål
Tid: kl 18.00 – ca 21.30
Samlingsplats: Funktionärstältet på gräsytan bredvid sandstranden vid Sundstatjärn.
Huvudfunktionär: Sören Kyrk
Funktionärsansvarig: Sanna Holm, mail: sanna.holm@ifgota.se, mobil: 073-705 77 80
Exempel på vad Målfunktionärer gör:
- Dela isär bananer mm.
- Dela ut medaljer, påsar, bananer mm.
- Hälsa deltagarna välkomna i mål.
- Meddela deltagarna att de ska gå vidare in på arrangemangsområdet så de inte stannar i målområdet och skapar köer.
- Samla in samtliga skyltar, ATA-band, stakkäppar, överblivna påsar och medaljer mm efteråt och se till att det är rent och snyggt runt omkring målområdet.
Du som funktionär behöver tänka på:
-- Ha med dig kläder för dagens väder!!
-- Du bjuds på funktionärsmat (i form av en hamburgare, morötter och dricka från Burger King).
-- Du får låna en väst som du sedan lämnar åter till din huvudfunktionär.
-- Ditt uppdrag som funktionär är slutfört när huvudansvarig meddelat detta och alla uppgifter har slutförts.
-- Ansvarig huvudfunktionär kommer att informera dig om det som gäller för just dig vid samlingen.
-- Se till att vara på plats i god tid före samlingen så du hinner pricka av dig, hämta ut mat och väst.
Tid: kl 18.00 – ca 21.30
Samlingsplats: Funktionärstältet på gräsytan bredvid sandstranden vid Sundstatjärn.
Huvudfunktionär: Sören Kyrk
Funktionärsansvarig: Sanna Holm, mail: sanna.holm@ifgota.se, mobil: 073-705 77 80
Exempel på vad Målfunktionärer gör:
- Dela isär bananer mm.
- Dela ut medaljer, påsar, bananer mm.
- Hälsa deltagarna välkomna i mål.
- Meddela deltagarna att de ska gå vidare in på arrangemangsområdet så de inte stannar i målområdet och skapar köer.
- Samla in samtliga skyltar, ATA-band, stakkäppar, överblivna påsar och medaljer mm efteråt och se till att det är rent och snyggt runt omkring målområdet.
Du som funktionär behöver tänka på:
-- Ha med dig kläder för dagens väder!!
-- Du bjuds på funktionärsmat (i form av en hamburgare, morötter och dricka från Burger King).
-- Du får låna en väst som du sedan lämnar åter till din huvudfunktionär.
-- Ditt uppdrag som funktionär är slutfört när huvudansvarig meddelat detta och alla uppgifter har slutförts.
-- Ansvarig huvudfunktionär kommer att informera dig om det som gäller för just dig vid samlingen.
-- Se till att vara på plats i god tid före samlingen så du hinner pricka av dig, hämta ut mat och väst.
20140513, 11:33
anmäler mig till målet kommer c:a kl 18:30
mvh lars-erik carlsson
mvh lars-erik carlsson
20140513, 17:45
Måste lämna återbud-MVH Lennart E
20140515, 08:02
From: Sanna Holm IF Göta Karlstad [mailto:sanna.holm@ifgota.se]
Sent: den 14 maj 2014 23:50
Cc: 'Ellinor Johansson'; 'Johan Engberg'; 'Lena Calais'; 'Lena Koch'; 'Maria Björklund'; 'Mikael Björemo'; 'Simon Hidén'; 'Tony Harborn'; larzs0n@hotmail.com
Subject: Tack för din insats!
Hejhej!
Vi vill tacka er alla för toppeninsatser i samband med VårRuset! Det blev ett riktigt kanonarrangemang och en härlig kväll på Sundsta! Det är ni som gör detta möjligt!
Jag vill även rikta ett extra stort tack till ni som hjälpte till ända in i kaklet igår vid påspackningen och idag efter arrangemanget.
VårRuset i år lockade riktigt många deltagare där vi kan räkna in över 8600 anmälda (vi slog förra årets siffra på 8601). Tog du någon trevlig bild under arrangemanget får du gärna skicka in den till oss på kansliet. Återkoppla gärna också om du har någon reflektion kring den funktion du hjälpte till på.
Nu laddar vi om för Karlstad Stadslopp den 14 juni, då jag hoppas att vi åter ses på Sundsta. I och med att vi firar 35 årsjubileum har deltagarna möjlighet att springa ett halvmaraton. Vilket ska bli otroligt spännande!
Har du inte redan anmält dig som funktionär, så kan du göra det i vändande mail eller ring till kansliet på 054-21 23 27.
Med vänlig Götahälsning
//Kansliet genom Sanna
Sent: den 14 maj 2014 23:50
Cc: 'Ellinor Johansson'; 'Johan Engberg'; 'Lena Calais'; 'Lena Koch'; 'Maria Björklund'; 'Mikael Björemo'; 'Simon Hidén'; 'Tony Harborn'; larzs0n@hotmail.com
Subject: Tack för din insats!
Hejhej!
Vi vill tacka er alla för toppeninsatser i samband med VårRuset! Det blev ett riktigt kanonarrangemang och en härlig kväll på Sundsta! Det är ni som gör detta möjligt!
Jag vill även rikta ett extra stort tack till ni som hjälpte till ända in i kaklet igår vid påspackningen och idag efter arrangemanget.
VårRuset i år lockade riktigt många deltagare där vi kan räkna in över 8600 anmälda (vi slog förra årets siffra på 8601). Tog du någon trevlig bild under arrangemanget får du gärna skicka in den till oss på kansliet. Återkoppla gärna också om du har någon reflektion kring den funktion du hjälpte till på.
Nu laddar vi om för Karlstad Stadslopp den 14 juni, då jag hoppas att vi åter ses på Sundsta. I och med att vi firar 35 årsjubileum har deltagarna möjlighet att springa ett halvmaraton. Vilket ska bli otroligt spännande!
Har du inte redan anmält dig som funktionär, så kan du göra det i vändande mail eller ring till kansliet på 054-21 23 27.
Med vänlig Götahälsning
//Kansliet genom Sanna
Sidor: 1 2