IF Götas forum

Full version: Funktionärsinsats Tjurruset 13/9
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Tjurruset är IF Götas bäst inkomstbringande arrangemang.
En ryggrad för det ekonomiska.

Du kan bidra på flera sätt.

1. Hjälpa till med banan (Fredag kväll, m Malcolm och Sören som huvud funk)
2. Vara fotostatist. 2h innan tävlingen så skall Erik Putsep ta lite filmer som han sedan använder för produktion av Tjurruset film. Behöver en line-up med både män och kvinnor.
3. Funktionär på tävlingsdagen. Bana, Mål, etc. Fm 10-12, Em 12-14.

Skriv upp er här om du kan bidra.

Se filmproduktion Erik gjorde för utmaningen 2014.
https://www.youtube.com/watch?v=vXf2PaY8nOk

/Lars
Jag är med på

2. Foto Lars Lundegård
3. Bana Em 12-14 Lars Lundegård

/lars
Kan vara med på:

1. Bana fredag Lars Olsson
2. Foto Lars Olsson

/Lasse Smile
Jag kan vara med på

2. Foto Tobias Lindström

//Tobias
Jag är med på

1. Bana fredag Mats Nordmark

/Mats
Lördag mellan 10 och 12 kan jag hjälpa till
Malcolm/Sören - var och när ska vi träffas imorgon?

Mvh, Mats
Tel: 0768-638168
Jag är funktionär vid parkeringen.
Hej alla löpare! Pratade precis med Lars ang. att vara funktionär på lördag.
Vi kom överens om att han ska vara med på del 1 av banan, han kommer vara en av två som ska stå där det är väldigt blött, man behöver alltså galoner och stövlar etc.
Vi behöver således en till som kan stå med Lars i bra kläder där det är blött och grisigt.

Samlingen för del 1 kommer att vara 12.00 vid våxnäshallen.
Vi har rekommenderat alla att ta cykel för att enkelt ta sig till och från banan.

Om ni har frågor kring detta blöta uppdrag så kan ni skriva till mig, helst till:

funktionar@ifgota.se

mvh

Marcus
Vi skulle även behöva någon som är en "efterjoggare" på tjurrus banan, tänker till er som springer bland de första grupperna att om det är någon som är sugen att ta ett varv till som sista man och köra ett nedvarvnings varv. Lätt jogg tempo! Detta är främst för att banfunktionärerna ska veta att de kan börja städa. Vi kommer även ha en efterpatrull som går men eftersom glappet kan bli stort då så kan det innebära att många funktionärer längst banan får stå länge utan att börja städa.

mvh

Marcus
Sidor: 1 2
Referens-URL:er