På lördag så är det ingen intervall. Det är testlopp på söndag som gäller.
Men för de som vill så är det samling Våxnäshallen 10.00 för hederlig distans 50 min.
/Lars
Endast fyra seriösa löpare samlades kl. 10.00 i Våxnäshallen: Björn, Fredrik, Magnus och jag sprang helt enligt anvisningarna. Det blev en traditionell vinterrunda utefter Norra Fältet, Södra Råtorp, Borgmästarbron, Guldkusten, Musèet, Teatern, Viadukten ner mot Polishuset och raka vägen mot Våxnäshallen. Farten var behaglig och sällskapet trevligt!
Vad gjorde ni andra idag då?
Hej Pia
Jag är också lite dålig på namn, men jag vet att du heter Pia och Björn heter Björn, själv heter jag Per Vall och hade blå toppluva och inget skägg. Vet inte om killen jag sprang och pratade mest med heter Fredrik eller Magnus?
Jag lär väl snart få veta om du svarar på detta.
Tack alla för löpturen i dag kändes väldigt bra trotts rejält skavsår på hälen.
Lycka till i morgon
Mvh Per V
Var jag, dina forna träningspartner har varit har du nog undrat länge...
Tanken var att komma med på gemensamma träningar i januari efter en höst med uppbyggnadsträning i "enorma" volymer på 40-45 km i veckan, men utan skador.
Influensa förstörde dock hela januari och det var bara att börja om igen...
Mitt "långpass" idag på 17 km var årets första i sitt slag.
Ser nu fram emot att komma igång på gemensamma pass på tisdagar (när jag inte jobbar kväll, vilket ofta sker) samt lördagar så fort Emelies bandyträningar tar slut.
Herregud...nu börjar vi bli många. Det finns flera Per och Peter, så nu börjar det bli svårt. Jag satt just och funderade på om du Per hette magnus eller inte. Jag blandade ihop dig med en annan, förlåt!
Jag har väldigt svårt för namn så därför är det bra med smeknamn. Man har lättare att komma ihåg det!
Nu vet jag absolut ditt namn!
"Per den femte"???
/Pia
Välkommen i gänget Karin! Vi behöver absolut fler kvinnor i gruppen.
På lördagar samlas vi numera kl. 10.00 i Våxnäshallen. På tisdagar samlas vi 17.30 för uppvärmning och intervallerna brukar starta 18.00.
Hoppas vi ses på tisdag då!
/Pia
Tisdagar ser illa ut då jag jobbar antingen kväll eller natt varje tisdag ända fram i mars. Lördagar ser bättre ut, men vad blir det för pass på lördag 14/2?
Lider på underlaget som är nu, ungefär som bambi på hal is...
De flesta är på IVSM helgen 14-15/2. Jag ska inte vara med på det.
Det brukar annars vara långa intervaller på lördagar, allt mellan 4min.-20 minuters.
Kom kl. 10, så får vi se!
/Pia
Ã?r i kumla nu.
Har det kommit massa snö i Karlstad?
�ker nog till karlstad i morn så jag är med i hallen på tisdag.