Vad blir det för intervaller på lördag?
Några är ju och kör IVSM då men vad är lämpligt för oss andra?
Pia, Lundegård: något bra förslag?
Förslag
LT 6x10' p=2'
Gedigen grundträning mao. Skulle va kul att föra in lite kortare och snabbare pass ute, men det är så pass halt och fortfarande långt från säsong.
Pia: - Alternativt?
/Lars
Typiskt...
Ser inte ut som om jag kan vara med på lördag då "pusslet" med dagens övriga händelser inte verkar gå ihop.
Familjen är prio 1.
Det är svårt att få tillräcklig tid för träning samtidigt som ena barnet är på bandyträning och andra är krassligt hemma.
Jag funderade på 6-8x6 min, med 90 sek. vila. �r det halt så passar ju längre intervaller bättre!
Det låter som ett bra alternativ.
Kör det i första hand och 6x10' som backup. Not. Ni kommer inte slippa undan 6x10' i framtiden. Jag är själv sugen på att köra det passet.
/Lars
Jag kommer nog att köra med er på detta pass ett bra tröskel pass med långa intervaller låter som ett bra upplägg då det är bra halkigt ute.
//Thomas
Bara man inte kör för kurvig sträckning så går det nog bra. På en del cykelbanor är det ju dessutom sandat på. Tycker vi kör på 6 minuters intervallerna.
�r det okej om vi börjar intervallerna vid rondellen vid Netto (Råtorp) imorron. Har ingen barnvakt imorron så jag får köra med babyjoggern (såvida inte Daniel Brånn kan passa Gustav 1tim, han är ju ändå inte är Götist.....)
Jag ansluter vid rondellen ca kl. 10,15.
Leif
Mest rättvist vore det om den som är snabbast imorn på intervallerna också kör babyjoggern...ni kan ju turas om där framme. Lite intressant också att se pulsen med vagn kontra utan vagn...
Tur att jag är så långsam då, jag slipper! 
/Pia
I strålande fint vinterväder sprang vi 6-8x6' (p.90"). Vi utgick 10.00 från Våxnäshallen och startade våra intervaller vid Södra Råtorp/Netto. Sprang över Borgmästarbron mot Färjestad, vände och sprang utefter älven in mot stan och bort mot Hagaborg och vände vid en viadukt. Den 6:e intervallen sprang vi efter älven mot Sandgrundsbron. Jag tror Brånn sprang 8x6'. De flesta sprang 6x6'.
Henrik och Brånn kämpade där framme där DuracellBrånn var starkare än Henrik idag. SuperHenrik har ju lite att skylla på efter influensa och snubbel på isen...men han repar sig nog snart!
FinnPäter är som vanligt löpstark och ångar på i finsk sisuanda. Leif tyckte att motståndet var lite svagt idag så han hade med sig Gustav i babyjoggern...han ville inte ha någon draghjälp heller. "Fredmanpöjken" var inte lika vass idag..."Fångvaktar'n" Lämås hade bra koll på honom. Bra sprunget igen! Detta gjorde att "Fredman" fick skärpa sig lite. Själv hade jag det tufft idag att hänga "Fångvaktar'n. Jag hade inte lika pigga ben som han. Han drog iväg stort på de två sista loppen. Bakom mig sprang Skogshammar, NalleBjörn, PerMagnus, StimDan m.m.
Fick sms av Lundgård! Så här stod det: 1:a Sören
4.11,65
4:a Lars
4.27,91 1:a Lennart J (ingen tid)
Mycket bra insatser av dem, GRATTIS!
/Pia