IF Götas forum

Full version: Funktionärer Karlstad GP 22/7
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Hej löparvänner!

Snart är det dags för årets stora friidrottsevenemang; Karlstad GP går av stapeln den 22 juli på Tingvalla. På nyrenoverade banor dessutom...Precis som tidigare år behöver IF Göta hjälp med funktionärer. Vi behöver några duktiga medhjälpare ute på banan och även några vid målet. Det kan vara bra om vi har ungefär samma besättning och fördelning mellan bana och mål som förra året. Nykomlingar, vänner och bekanta är naturligtvis mer än välkomna! Det blir lättare och kanske någon paus om vi är fler.

Jag gissar att förtävlingen startar ca 15.00 och huvudtävlingen ca 17.00. TV 4 brukar sända mellan 18-21. Som vanligt går det bra med drop- in för oss bara vi är några som är med från 15.00.

Om ni har möjlighet att ställa upp så får ni gärna meddela mig snabbt som möjligt. Ett bra tillfälle att se bra friidrott live dessutom! Tack på förhand.

Stefan Sundin, löpledare

Grenprogram:
Män: 100, 200, 800, 3000, 400mh, höjd, längd, spjut, slägga
Kvinnor: 100, 200, 1500, 100mh, 3000mh, stav, höjd, längd, kula.
Målet: Tomas Andersson
Bana: Lars Lundegård
Bana: Per Lundegård
Målet.

Leif Sjöström
Målet: Anna Nyström
Bana: Malcolm Chapman
Bana: Lars Olsson
Bana:
Peter Johansson
Jag är gärna med som funktionär, har dock inte varit med som funktionär på GPn tidigare år så vet inte vad som är lämpligast? Bana eller mål?
/Ann-Charlotte Jakobsson Åhs
Bana: Samuel Johansson
Mål: Henrik Ohlsson
Sidor: 1 2
Referens-URL:er