Från Hannah Johansson på kansliet. Hanna är en stor spindel i nätet för att få ihop Tjurruset. ...
”Nu är det dags för Tjurruset och ett av Götas mest populära arrangemang. Var med och bidra som funktionär inför eller under tävlingen.
Torsdag 10/9 & fredag 11/9: byggnation av bana och hinder
Lördag 12/9: vara funktionär längsmed banan, parkeringen & nummerlappsutdelning.
Anmälan sker till funktionar@ifgota.se”
Jag är med som funktionär ute på banan på lördag.
/Lars
Specialuppdrag:
”Vi skulle behöva fyra förlöpare till Kalvruset. Samlingstiden det handlar om är 11.00. Kontakta gärna kansliet vid intresse så kan vi ta detaljerna närmare.”
Jag kan ställa upp som farthållare😊
/ Emma
Jag kan ställa upp som farthållare😊
/ Emma
Kanon Emma! Maila gärna dina kontaktuppgifter (fullständigt namn och telefonnummer) till mig på funktionar@ifgota.se.
Jag kan hjälpa till under fredagen på eftermiddagen/kvällen med det som behöver göras inför.
Man skulle anmäla via mail?
Jättebra Ann-Charlotte! Jag noterar det. Det är bara att du kommer ut till arrangemangsområdet på fredagen, vi är garanterat där. Ser du oss inte kan du bara slå en pling på 070-644 23 97.
Jag kan hjälpa till under fredagen på eftermiddagen/kvällen med det som behöver göras inför.
Man skulle anmäla via mail?
Det blir jättebra! Då kommer jag ut på fredagseftermiddagen
Behöver någon mer förlöpare till kalvruset.
Mellan 12:00 och 13:00 så startar 6 grupper kalvrusare.
Vi förlöpare (bara jag och Emma just nu) ska springa hela eller delar av banan för att lite extra se till så ingen springer fel.
Vi lägger upp taktiken beroende på hur många förlöpare vi är och banans behov av guidning. Ju fler desto bättre kvalitet.