IF Götas forum

Full version: Lidingöloppet 2016
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Fick följande från Lidingöloppet:

Anmäl era klubbmedlemmar till en lägre avgift
Hej,
Här kommer ett mycket bra erbjudande för föreningar vars aktiva är intresserade av att deltaga i höstens
lidingölopp!
Föreningar anslutna till Svenska friidrottsförbundet, Svenska orienteringsförbundet eller Svenska
skidförbundet erhåller rabatt på anmälningsavgiften. Ni betalar den lägre avgiften (som annars gällde t o m
31/12). Anmälan skall göras via http://www.lidingoloppet.se/sv/Anmalan/ senast 31/5 (i mån av plats).
Erbjudandet gäller för samtliga klasser på lördagen 24 september samt Lidingö Tjejlopp på söndagen 25
september. OBS! Erbjudandet gäller inte för Lilla Lidingöloppet och Knatteloppet, men ni kan givetvis anmäla
till de loppen vid samma tillfälle.
Anmälan görs via vår hemsida. Ni behöver då en speciell kampanjkod som ni får genom att kontakta oss
via info@lidingoloppet.se
Anmälan och betalning oss tillhanda senast 31 maj (i mån av plats).
Avgifter:
MK30 725 kr (ord. 770 kr)
MK15 440 kr (ord. 515 kr)
M50/M22 335 kr (ord. 445 kr)
M60/70/80, K50/60/70/80 265 kr (ord. 315 kr)
P17/19, F17/19/22 215 kr (ord. 270 kr)
Lidingö Tjejlopp 405 kr (ord. 445 kr)
Har ni några frågor är ni välkomna att kontakta oss på telefon 08-765 26 15 eller e-mail info@lidingoloppet.se
Väl mött 23-25 september 2015!
Finns det något intresse för detta? Att skicka in en gemensam anmälan?

Anton och jag är intresserade, vi tänker springa 30 km.

Verkar som det behöver anmälas av föreningen för att vi skall få det lägre priset?
Vi kan ju betala in pengarna var och en till föreningen i samband med att vi anmäler oss.

Hälsningar Leif
Har för mig att det är typ ett excelformulär man skickar in och att vem som helst kan göra det, bara vi samlar ihop alla namn på en gång. Är själv intresserad men avvaktar lite, Lidingö är inget man springer halvtränad
Kommer att springa M50 15km-Tävlingsklassen för veteraner-60 klassen springer 10km-Hörs Lennart E
Lika bra vi samlar ihop och skickar iväg.
Det är ju inte så kritiskt för de som springer kortare än 30Km (tävling vet) så där kan vi vänta.

Men för de som vill ta 30km så vill man ju hamna i bra startled, och ha det klart.

Det blir så att man betalar anmälningsavgiften själv, men att vi tar det via IF Göta.

Skriv upp dig här innan 2016-04-15 så skickar vi in anmälan.

Vi kommer att lägga upp träning på hösten så att man ska kunna prestera bra på LL!

Jag ska spinga:
M50 15km Lars Lundegård -65 IF Göta Karlstad

/Lars
M50 15km Lennart Eriksson-66 IF Göta Karlstad
Vi anmäler oss:

M30 30-km Anton Helgman-93, IF Göta Karlstad, tid 2015(för seedning): 2:27:32 pl 1615
M30 30-km Leif Helgman-61, IF Göta Karlstad, tid 2015: 2:27:32 pl 1616
Anmäler mig
M30 30 Km Niklas Wassberg -91 IF Göta Karlstad
Tid för seedning (2015) 1:53:25
Har det gått in någon anmälan ännu?
Har inte fått någon anmälningsbekräftelse men den kommer kanske till kansliet om vi anmäler kollektivt? / Leif
Jag har (igår) skickat anmälningarna till kansliet och bett dem skicka in det till LL.
Följer upp senare och återkommer.
/Lars
Sidor: 1 2
Referens-URL:er