Lennart E och Axel L genomförde Långpass 21,3km.Fartökningen skedde efter 60min ,20min stegrande tempo snittet 4,20min/km.Tiden vi var ute 1,43tim snittfarten var 4,56min/km.Sliten efter 4*10min intervaller på Lördagen.Bra helg med mängd ca 37km.Svårt att veta kmfart vid långpass riktlinje 1-2min över milfart.Kan tyckas att jag springer långsamt men mitt snitt mil ca 3,36-3,40 dvs långpas springs farter mellan 4,36-5,40min/km.Springer man långpassen för fort lätt att bli nedbrytande istället.
Ja sprang 2 sjöar runt i sundbyberg,
Mycket vattenpölar men är inte helt nöjd. Kom i alla fall under 40 min på 11,2 km banan
resultat
Du ska inte vara missnöjd Daniel! Du har många mil i benen och du har inte släppt på träningen än, i alla fall inte i nån större grad vad jag kan se. Minskar du på dosen kommer du garanterat komma i grym form, men det gäller att bestämma sig för när du vill att den ska infinna sig. Formtoppar har man inte obegränsat av!
Det är bara att jobba på!
Ja det går nog bättre när ja släpper på träningen mer hoppas ja men trodde ändå ja skulle kunna springa lite bättre även om ja inte är i toptrimm. StM är ju då ja ska vara i toptrimm så är lite tidigt att toppa sig än.
Sen brukar ju första tävlingen gå lite halvdant också
På bloggen
http://kingstedt.blogs.se/
var ja med på en bild från varvningen.
För övrigt samma blogg som som har med en bild på Sören"SM Kungen" från IVSM