IF Götas forum

Full version: Massör
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
�r det nån som vet om en bra idrottsmassör i Karlstad?

Kollade med J. Engberg och han tipsade om den här killen:

"Jag tycker du ska prova med en kille som är intresserad av att komma in mer i föreningen. Han har erfarenhet av idrottsmassage och vet vad det handlar om. Ett tips är att det är lättare att få till en deal eller ett samarbete om ni är några stycken. Killen heter Robert Drottz."

Finns det intresse om ett avtal med långdistansgruppen med honom?
Leifs brorsa jobbar som massör också.
Jag har nån gång varit hos massör. Inte hänt så ofta. Har inte hittat nån favorit. Har hittat nån hyfsat bra naprapat, men inte nån som är så bra att: - Gå till N N, jag rekommenderar verkligen hon/han.

De enda jag verkligen kan rekommendera är min husläkare Cerima Arnautalic som är bra på sjuka barn och tandläkare Cecilia Oscarsson som kan fixa laserstrålar på hälseneinflammationer http://www.laser.nu/laserkliniken. Det finns en kiropraktor som Jan Olm Sisu Forshaga/Kils OK brukar ta hit på besök i Karlstad 2ggr/år. Gerry, tror jag han heter. Han hjälpte till med att få mig komma tillbaka efter längre uppehåll pga slämsäcksproblem. Inte alls tokig snubbe, men problemet är att behovet oftast är av akut karraktär och då vill man ha nån nära till hands.

Intressant med "Robert Drottz" är att han verkar vara en långdistanslöpare.

/Lars
Referens-URL:er