IF Götas forum

Full version: ANM�?LAN: Terräng-SM 25-26 april
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Anmäl dig här.

Länk till Terräng SM 2009
http://www4.idrottonline.se/templates/Wo...?id=266523

Notering i inbjudan angående anmälan:
Senast onsdag 15 april till
Ange Förening, Namn, Födelseår, klass, distans och årsbästa.

Vi kan väl ha som målsättning att alla vi ska få in anmälan här på forumet innan den 12 April.
/Lars
Anmäl till götas kansli istället. Då får Johan en även en uppfattning om hur många han ska fixa resa och boende för. (Det är så det brukar fungera).
Ska vi anmäla oss var för sig till kansliet?
�?r det till Tony Harborn isf?
Anmäl er här så kan vi försöka få koll på vilka av oss veteraner som är med. Vi kan tex se över det här med lag.
Min långsiktiga målsättning är att vi tar allt via forumet. Det blir mindre spretigt. Det är lätt att tappa bort ett namn annars.

Sen gör en notering om du även meddelat kansliet. Vad vi menar med "kansliet" vet jag inte riktigt: Email info@ifgota.se ? Ringa kansliet. Ringa Kauko.
/Lars
Jag vill anmäla mig till TerrängSM

Leif Sjöström, -68, IF Göta, 8km.
Sören Persson -65 M40 8000 m

Transport: Ja
Boende: Ja, helst både 25 och 26, men minst den 25.
Här ändrat mina multisportplaner till förmån för Terräng SM.

8km terräng passar mig inte riktigt, men det är ganska utvecklande. Det får bli ett delmål på säsongen. Grabbhalvan 5km, Stadsloppet 10km och DM 5000m blir huvudmålet.

Anmälan:
M40 Lars Lundegård -65 8000 m

Transport:
Ja tack.

Boende:
Om det går bil över dan så hänger jag med den ToR.

/Lars
Pia Thomasson -65 (K40) 4000m
Vad gäller för lagtävlingen i veteranklasserna, har hör att det ska vara en deltagare 50+ för att bli ett lag. Det står inget om detta i inbjudan, är det nån som vet? Jag åker med om jag gör nytta i ett lag, annars prioriterar jag annat.
/axel
Jo, editera era anmälningar och lägg med hur ni önskar transport och boende.

Göta fixar transport och boende.
/Lars
Sidor: 1 2
Referens-URL:er