Samling Wåxnäshallen 1535-Chaffis/Bil Niklas-Lennart E/David/Larsa/Skantz/Niklas-Som vanligt 5kr/mil till Bil/Chaffis dvs Niklas-28 *5=140kr per person till Niklas erlags innan avfärd-Rekord tider väntas-Vindstilla och +5grader väntas-Hörs Ons Lennart E
Byter ni om innan avresa eller på plats?? :>
Har blivit lite ändrade förutsättningar för min del. Min sambo behövde ha bilen under dagen. Vilket betyder att jag kommer inte kunna åka från Karlstad för än vid 16.00. Hon ville även med och springa loppet. Så vi behöver nog ha ytterligare en bil dit så att alla får plats.
Ha en fortsatt fin påsk!
Är vid hallen 1535-Jag har bil och kör-Lennart E/Skantz/Larsa/David-Hörs Lennart E
Blir inget jobb i örebro imorgon så åker från Karlstad. Hinner nog inte till samlingstiden vid hallen men om någon behöver skjuts får ni höra av er, 070-6443418
/Malcolm
Hej Malcom! Vi kan ju samåka. Du kan åka med mig och min sambo om du vill. Vi hinner heller inte till 15 35. Känns onödigt med två bilar som går lite senare. /Niklas W
Började ett nytt jobb idag där det från början var sagt att onsdagen blir en kort dag. I dag blev det tyvärr ändrade planer, vilket gör att min start i Göta's färger får vänta tills på lördag.
Ber om ursäkt för sent meddelande!