�ker från Tingvalla 8,50 mot Sunne.Starten går 1100 ,gäller alla klasser(7km,.21,1km,42,2km).Springer själv 21,1km inga mål uppsatta bara ta sig i mål.Lycka till
Jag tänkte också vara med men njer mig med 7km.
Har familj med syns säkert där, antar att det inte är lika mycket folk som Stadsloppet
Per V
�ker på egen hand till Sunne. Har ett mål men väntar med att avslöja tills jag vet om jag klarade! Det är inte fler i Sunne än att vi syns.
/axel
Jag kommer springa 7 km i Sunne. Ska bli kul att göra tävlingspremiär och se var jag står. Har hållt igång på egen hand under våren (dock inte stenhårt).
Har du plats i bilen Lennart?
Finns plats i bilen,hämtar upp dig 8,45.Ingen mer som ska med åker vi vidare från Skåre till Sunne.Lennart E och Tomas A vidare färd mot Sunnehalvmarathon.Karl Martin skrev inte något om jag ska hämta upp honom.Lycka till
Hej, Jag åker gärna med till Sunne om det finns plats. Jag möter upp på Tingvalla om det finns plats ?. Vilken tid ?
�r vid Tingvalla 900.Restid Kolsnäs ca 50min.60min till uppvärmning resp nummerlapp är tillräckligt.Starten sker 1100.Lennart E,Tomas A resp Fredrik E styr mot Kolsnäs.Lycka till
Jag tar egen bil med familjen (4 pers), så ingen plats finns tyvärr.
Hämtar upp Tomas A 835 kommer till Tingvalla 8,45.Därefter till Hultsberg för att hämta upp kroppsbyggare Rolf med fru för avfärd till Kolsnäs.Lennart E 21,2km,Rolf resp fru 21,1km,Tomas A 21,1km och Fredrik 21,1???.Lycka till.OBS Tingvalla 845