IF Götas forum

Full version: Intervaller Tis 5/5
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
2009-05-05 Ti Vo2/SNU (lätt) 6x800m p=90''/10x150m P=2', Tingvalla 17.30

�r det som vi kommer köra då?
Några alternativ om man satsar på långt eller kort?

Jag kommer springa Kumla på lördag och sen inte ha någon tävling innan stockholm.
Karlstad United spelar Hemmamatch förmodlingen kl 1900.Jag är vid Tingvalla kl1630 för att köra 800m*6 90sek vila.MVH Lennart E
Ok. Då får vi väl flytta fram träningen lite.
Samling 16.30.
Jag kör också (troligen) 6x800m,
/Lars
Joggar ni andra också till tingvalla så vi kör igång intervallerna strax efter 16.30?

Jag är också med på 6*800

Ja det står på deras hemsida att matchen börjar 19 så nog bra om vi är klara med intervallerna innan 17:30
Kommer att hoppa dagens pass. Tar en liten viloperiod för hälsenans/slämsäckens skull. Kör en massa MTB istället.

Not.
För er som kör Kumla Stadslopp så är det lite mindre mängd, samma gäller om man laddar för typ Gbg varvet. Om man inte har nån tävling i närtid så fläska på med 8x800m p=90''.
/Lars
Men vi som tävlar på lördag kör 6 st med 90 vila?
Deltagare 8st,väder =blåst,kallt,snö?,motvind hela passet.Intervallerna var 6*800m 90sek vila.Känsla tungt,tyngre,Lennart E.Laddar för matchen i kväll och glömmer detta pass.MVH Lennart E
Ja vädret kanske inte var det bästa men ja bbrukar prestera rätt så bra i sådant väder.
Kändes rätt ok idag
Mina tider var
2:32
2:32
2:30
2:33
2:36
2:35
Vi var t.o.m. 9 st; Brånn, Lennart, Thomas, Pia, Martin, Per, Peter, Allan och Ellinor som kämpade i vinden på Tingvallas regntunga banor.
Vi som var lite efter Brånn hade längre vila. Vi väntede in varandra så vilan blev ungefär 1,50. Thomas och jag höll ihop (med Martin och Per i hasorna) med tider kring 2.52.
Vi nöjde oss alla med 6 intervaller...

/Pia
Referens-URL:er