IF Götas forum

Full version: Anmälan Kumla Stadslopp 9/5
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Här anmäler sig de som ska springa Kumla Stadslopp 9/5

Sista anmälningsdag 5/4 (du får redigera lars om det behöver in någon dag tidigare.)

Inbjudan

http://www.kumlaskidforening.se/docs/Inb...202009.pdf
Bra Daniel att du påminnde oss här!
Kumla Stadslopp har jag tänkt ska va en sån där tävling som vi tar gruppens pengar till att betala anmälningsavgifter. (De som anmäler sig här, med fullständiga uppgifter och i tid). Resa fixar vi gemensamt m egna bilar (själv kostn)

Jag, Sören och Fredrik (mfl) åker till Hollmenkollen denna dagen.
/Lars
Peter Eriksson ringde mig och sa att han också ska springa, han hade nog lite problem att logga in här men han skulle med i alla fall.
Jag har varit rejält förkyld ett tag nu och inte tränat någonting på en vecka och skulle behöva en rejäl pulshöjare innan göteborgsvarvet så detta lopp borde kanske passa mig bra känns det som.

//Thomas
Thomas, som Lundegård skrev ska man ju skriva med fullständiga uppgufter alltså typ Thomas Juléen-82 (eller hur ditt efternamn stavas)

Ska inte L-O med?
jo om man ska anmäla sig ja =) men tror att jag skippar detta och tränar i tröskelfart istället efter lite eftertnake.

//Thomas
Anmäler mig
Lennart Eriksson-66 IF Göta Klass Motion 5km
Hej!
Jag står nog över Kumla. Får förmodligen inte ledigt från jobbet ska jobba dygnet runt nu i nästan två veckor med start imorgon kväll. Alltså kommer jag tyvärr heller inte på träningen (tis). Skulle jag mot förmodan få ledigt på lördag så har jag lovat ett norskt lag att springa för dom i holmenkollenstafetten.
Peter Eriksson är visst inte reggad sa han så jag skulle skriva upp han

Peter Eriksson -68 IF Göta Klass M10
Dessa är nu anmälda.

Lennart Eriksson-66 IF Göta Klass Motion 5km
Peter Eriksson -68 IF Göta Klass M10

Jag ber Kauko betala in anmavgift vi bg (220kr)
/Lars
Referens-URL:er