Vi behöver fördela arbetet lite i gruppen.
Så här ser listan ut idag (ur huvudet).
Träningsprogram: Lars
Anmälningar (skicka in): Lars
Anmälningar (bet): Kauko
Egna tävlingar (inbjudan): Lars
Egna tävlingar (Ansv: tävlingsledn, tidtagn): Kauko
Egna tävlingar (resultat): Lars och Thomas Juhlen
Kontakt med andra löpargrupper: Lars
Här har vi oklarheter och vakanser:
Funktionärsanvar: ?
Festansvarig: ?
Mediakontakt: ?
Resor och boende (olika per arrangemang): ?
Vi får fylla dessa luckor på nåt sätt.
/Lars
Vad sas på mötet och vad beslutades?
Funktionärsanvar: �r inte det Kauko idag?
Beslutades det om att någon mer kommer i skrivandet av träningsprogram mer på individnivå?
Bra om någon skriver en utförlig redogerelse för vad sas på mötet eller finns det något möterprotokoll att läsa någonstanns?
Jag kan tänka mig att ta på mig någon roll.
Vad sas på mötet och vad beslutades?
Beslutades det om att någon mer kommer i skrivandet av träningsprogram mer på individnivå?
Bra om någon skriver en utförlig redogörelse för vad sas på mötet eller finns det något möterprotokoll att läsa någonstans?
Jo, vi hade igår ett löparmöte, men det kopplar inte till ovan. Ovan är bara det behov jag känner för att den grupp jag och kauko håller i ska kunna utvecklas och funka.
Funktionärsanvar: �r inte det Kauko idag?
Jo, visserligen. Men jag tycker att vi som är 20+ pers inte kan låta Kauko ta allt. Här borde vi själva ställa frågan - Vad kan jag bidra med?
Tex så borde vi ta ett större ansvar på Staffett-SM. I utbyte mot att IF Göta ställer upp för oss. Det gäller att vi får en bra balans i vad vi ger och vad vi får. (Och jag tycker inte att vi bidrar för lite, ingen har sagt det heller. Men jag vill att vi ska bli ännu bättre på att bidra i takt med att vi ska utvecklas. �ka i båda vågskålarna om du fattar vad jag menar.)
/Lars
Vi i långdistansgruppen kan väl ha ett eget möte som avhandlar just vad Lars undrar över.
Jag hjälper gärna till med en del, men det är bra om vi kan prata ihop oss lite.
Hinner inget möte (just nu).
Thomas J och Karl-Martin har just blivit utsedda till Festansvariga.
Ok?
På reserv på den posten står: Peter S och Ellinor.
Sören är ansvarig för Veteran SM.
Ok?
På reserv på den posten är Leif.
Pia är 1:e granskare av träningsprogrammet efter Stadsloppet.
De tyngre posterna delar vi ut på nästa fest.
/Lars