IF Götas forum

Full version: Inbjudan/Anmälan: Resultattävling 1 timme 24/9
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Anmäler mig:

M35 Samuel Johansson -82 IF Göta Karlstad
Anmäler mig.

Msen Carl Johansson -03 LK Spring Åmål
Anmäler mig

M50 Dan Carlsson-65 IF Göta Karlstad
Dotter räknar mina varv-MVH Lennart E
Skulle bara påpeka att det med stor sannolikhet kommer att sättas ett nytt svenskt veteranrekord i klass K75 i entimmeslöpning på tisdag.
Det finns ingen som sprungit distansen i den åldersklassen tidigare . Bibbi Lind som är anmäld har rekordet i K70 redan med 11843 m, från 2016.
Bibbi sprang för övrigt Klarälvsloppets halvmara i lördags på 1:55:22, så chansen är god för ett resultat på över 10000 meter.

Solvikingarna Skrev:
Skulle bara påpeka att det med stor sannolikhet kommer att sättas ett nytt svenskt veteranrekord i klass K75 i entimmeslöpning på tisdag.
Det finns ingen som sprungit distansen i den åldersklassen tidigare . Bibbi Lind som är anmäld har rekordet i K70 redan med 11843 m, från 2016.
Bibbi sprang för övrigt Klarälvsloppets halvmara i lördags på 1:55:22, så chansen är god för ett resultat på över 10000 meter.

Vi är förberedda! När vi genomförde förra årets resultattävling 1h så sattes det veteranrekord i K45 så det blir kul om vi får ett även i år.

K50 Hanna von Bahr-68 OK Tyr Karlstad

/J
Sidor: 1 2
Referens-URL:er