IF Götas forum

Full version: Anmälan: Resultattävling 400m/3000m 18/2, Våxnäshallen
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
400m 57,99 MS Jakob Hallgren -04 IF Göta Karlstad
Först och främst, jättekul att så många har anmält sig!

Det kom in ett par sena anmälningar samtidigt som jag höll på att publicera första versionen av startlistan här på forumet vilket gjorde att jag tillfälligt plockade bort den. Jag återkommer senare ikväll med en uppdaterad startlista.

Eftersom jag både ska vara tävlingsledare/tidtagare och springa i ett av 400m heaten så anpassar jag eventuellt tidsprogrammet lite efter det. Jag kommer behöva en assisterande tidtagare under mitt heat men jag tror vi kan lösa det på plats imorgon. Jag lägger ett ganska tajt tidsprogram för 400m och det finns viss risk för att starttiden kan bli lite några minuter försenad men vi matar igenom heaten så fort vi kan, hoppas ni har förståelse för det.

Det kanske även blir några extraheat för barngruppen som tränar samtidigt på tisdagar.
Jag får lämna återbud till 3000 loppet. Fick en innebandyboll i ögat och läkaren rekommenderade att jag skulle avstå träning denna veckan🙁
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er