IF Götas forum

Full version: Långpass 310 Arvika 4/7
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
27 L 2009-07-04 Lö LD LD, 310 i Arvika. Samling Tingvalla 8.30

På lördag är det dags för utflykt mot Arvika. Den legendariska 310-rundan.

Thomas/L-O: Funkar detta för Er?

/Lars
För mig funkar det bra ser fram emot att få bli ordentligt sliten i terrängen =) Hoppas så många som möjligt kan komma på detta pass.

//Thomas
Ja, det låter fint detta. Hoppas att vi blir många.
Kommer lördag morgon.Vad är 310,hur långt ska vi springa och ska man ha terrängaskor eller lätta dojor.MVH Lennart E
Lätta terrängskor om du ska slå Benny Kolhbergs tid i sista backen. Annars funkar tunga skor. Det är blandning mellan terräng och grusväg. Mest terrängstig, lite bökigt på sina håll så bra om man har oömma kläder.

Banprofil: http://www.ifgota.se/forum/attachment.php?aid=85
Kan tillägga att när jag och LO va där så tog det ca 110 min på 14.4 km(7:45/km) va lite väl dröltempo men det går inte fort banan kan göras längre om det finns önskemål om det... =)
Ja kommer nog om ja får plats i bilen.
Kanske blir kvar efter, kanske ska på festivalen i arvika på lördan. (kanske fredan också)

Kan Thomas eller LO höra av sig till mig och ja kan sova över hos någon av er mellan fredag och lördag så slipper ja åka fram och till baka en extra gång. Ja har 0705578481
Kan ej närvara,MVH Lennart E
Jag hänger med. Ev så åker jag direkt til Arvika. (Bor i typ klässbol)
/Lars
Ska vi samlas vid Select 9:30 på Lördag i Arvika?
Sidor: 1 2
Referens-URL:er