Lars, du får passa dig så att du inte får sparken på grund av för tuff träning. Tur att du inte är fotbollstränare. För fotbollspelare går tydligen smärtgränsen vid tre pass i veckan. Löpare brukar brukar kalla en sådan vecka för vilovecka...
http://www.vf.se/Sport/Varmland/Tranare-...90717.aspx
Haha det där säger allt om fotbollsspelare. Slår vad om att tre träningspass där är lika intensivt som ett för en löpare dessutom.
Det var hårda träningsveckor de hade.. Imponerande! Föräldrar, varför blandar sig föräldrarna i damlaget...
Värmländska fotbollsspelare är "bortklemade". Därför jag slutade, de fick så ont när man sprang över dom, det var ett jävla gnällande hela tiden helt enkelt ;-). Den enda riktiga spelare jag mött var Olof Mellberg, då i Degerfors IF juniorer. Då small det minsann i duellerna. Han slog mig i nacken med knytnäven några gånger och jag hoppade i full fart med skruvdobbsulorna före rakt i knävecken på honom så han landade utanför planen. Det va rejäla tag med rejäla spelare =).. En blev iaf landslagsman. Förmodligen därför att den som bodde där det var lite kultur och status att spela boll (Degerfors). Som junior var jag dock aldrig med om att förlora mot Mellbergs lag, varken på gräs, grus eller inomhus...