Hej
Vilka kan tänka sig att vara funktionärer på SM i Karlstad?
Tidsprogrammet är inte helt spikat än men om du kan vara med hela dagar är det bra. Troligtvis blir programmet klart till i morgon tisdag.
Skriv vilka dagar du kan delta, fredag, lördag eller söndag. Några kanske är med hela helgen. Om nån vill vara varvräknare i Kil på torsdag är det välkommet också!
Mvh Sundin
Jag har skrivit upp mig på Lovisas lista. Men jag kan vara med torsdag, fredag och söndag.
//Marcus
Jag har skrivit till Lovisa att jag kan vara funktionär på söndagen, så jag hoppas att jag finns uppskriven redan. Skulle ev. kunna räkna varv i Kil på torsdag också, men det beror på hur tidsprogrammet ser ut.
/Erik
Jag kan komma och räkna varv på damernas och herrarnas 10000m på torsdagen. Hinner inte till gångtävlingarna tyvärr. Kan vara där runt 19.00 som tidigast skulle jag tro.
/Erik
Kan vara med fredag-söndag om behov finns.
/Lasse
Sådär, då har även jag skrivit in mig på listan 😀
Då ses vi i Kil på torsdag, samling kl.17.00 om du hinner tills dess. Första start är 18:15. Herrarnas 10 000m först klockan 20.30 med 26 startande. / Stefan
Jag har skrivit upp mig på Lovisas lista. Men jag kan vara med torsdag, fredag och söndag.
//Marcus
Hej Lasse
Jag har skickat info till din mejl och mer kommer om samlingstider etc inför fre-sön. Kontakta mig om du inte fått infon.
/Stefan
Kan vara med fredag-söndag om behov finns.
/Lasse
Sådär, då har även jag skrivit in mig på listan 😀
Hej Erik
Det är samling i Kil klockan 17:00 på torsdag. Kan du komma till den tiden så är det bra. Hinner du inte så ansluter du bara lite senare. Det är fler som gör det. Första start är 18:15 med cirka 20 gångare som startar samtidigt. 10 000 m herrar är först kl. 20:30 då med 26 anmälda. Kan jag få den mejl-adress så kan jag skicka info.
/ Stefan
Jag har skrivit till Lovisa att jag kan vara funktionär på söndagen, så jag hoppas att jag finns uppskriven redan. Skulle ev. kunna räkna varv i Kil på torsdag också, men det beror på hur tidsprogrammet ser ut.
/Erik
Hej Erik
Det är samling i Kil klockan 17:00 på torsdag. Kan du komma till den tiden så är det bra. Hinner du inte så ansluter du bara lite senare. Det är fler som gör det. Första start är 18:15 med cirka 20 gångare som startar samtidigt. 10 000 m herrar är först kl. 20:30 då med 26 anmälda. Kan jag få den mejl-adress så kan jag skicka info.
/ Stefan
/Erik
Tack, jag har redan fått info via mail och svarat där att jag kommer så snart jag kan (runt kl. 19 troligen).