IF Götas forum

Full version: Anmälan: Tjurruset 19/9
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Anmäl dig här om du ska springa Tjurruset.
(Om du kan tävla för jobbet eller dyl - gör det - Det ger alltid lite pengar in i Göta-kassan)

Anmäl dig innan 4 sept.
/Lars
(Missar tyvärr själv Tjurruset. Jag är, med 90% chans, på resa i jobbet den 19:e)
Jag vill anmäla mig till Tjurruset:

Ellinor Klockare, -86
Jag vill härmed anmäla mig till Tjurruset

Fredrik Eriksson f. -70.
Betalning: Plusgiro
Lagnamn: IF Göta långdistans
Företag/Org: IF Göta
Klass: Tjurrus

Kontaktperson: Lars Lundegård
Adress: -
Postnr: -
Stad: -
Tel dagtid: -
E-mail: Lars.Lundegard@taiga.org

Namn: Ellinor Klockare
Födelseår: 86
Adress:
Postnr:
Namn: Fredrik Eriksson
Födelseår: 70
Adress:
Postnr:
/Lars
Efteranmälde mig till laget igår:
Per Daleskog
Födelseår: 79

�r väl inte i någon höjdarform men får se detta som ett startskott för höstens träning.
Det blir inget Tjurrus för mig då jag är lite kraslig och har varit så en tid. Jag får väll istället stå och tjura och titta på. Så ni kan stryka mig, Fredrik Eriksson från ett ev, lag.
Jag har haft halsont nu i två dagar så jag törs inte vara med Sad
Verkar som att det blir ett ganska få i "laget".
Förhoppningsvis känner jag mig tillräckligt kry för att komma och heja på i.a.f.
Roligaste tävlingen i år.Hinder av alla de slag,grenar halva sträckan,vatten över allt,sursrömming i fejset(Pia),mjöl i hela ansiktet(henrik),tuffaste tjurruset jag sprungit.�vrigt om resultat kan sägas Cimmie från Sisu Forshaga endast två minuter från Per J.Cimmie är med i landslaget i militärfemkamp ,förmodar att det tränas hårt på denn fronten.Enligt Christer F under 1,10 ska Cimmie springa halvmaran(rätt träning).MVH Lennart E
Håller med: det var den absolut roligaste tävlingen i år men även den tuffaste! Kul att många också var där och hejade på, det hjälpte.
Nu ska jag bara få bort krampkänslan i vaderna Smile
Helt underbart rolig tävling!
Nån mer än jag som fick skoskav?
Sidor: 1 2
Referens-URL:er