Hässelbyloppet...är lite sugen att åka dit, finns det bil/plats hänger jag nog med men fullt i nuläget?! Sista chansen för mig i år att knäcka 40min/10km. Lätt irriterad efter tre raka Stadslopp med 40.17/40.10/40.21...
Hälsningar Gunnar "Brunskogsloppet" Grahn
Jag är bortrest 14-28 sept. Kommer inte anmäla mig förenssent.
Räknar med att det hinner bli både inhopp och avhopp till Hässelby. Vi får lösa bilfrågan sen. Kommer nog inte va nåt problem. Behövs det så hyr vi en buss.
Anmäl er individuellt själva.
Vi hörs,
/Lars
Ja, bilfrågan kan lösa senare då, verkar som om intresse finns... Annars är "min" bil full:Jag, Mona, Leif,Thomas och Rudner.
Mvh
Denny
För er som har tänkt springa häselbyloppet men ännu inte anmält er brinner det i knutarna nu. De har satt ett tak på 4000 deltagare och är nu uppe i ca 3700 st. Efteranmälan på plats kommer inte att vara möjlig.
Bra, tog därmed snabbt beslut och anmälde mig nu. Näst sista chansen greja den förhatliga 40gränsen i år (sitter i huvet mer än i benen...). Får nog en chans till, har letat upp ett 10km lopp i Santiago 20 dec, (är i Chile 6dec-6jan). Troligen klassindelat och nog lättare placera sig högt i H50 där än här i Värmland...
Anmäld!
Ser fram emot att åka iväg på en löpartävling. Det var ett tag sen sist.
Ryggen bra och känner av hälsena/slämsäck. - Allt som vanligt igen mao. Känns bra.
Vi ses,
/Lars
Det var fullt i anmälan, så jag kommer inte att springa loppet
Vi tar en hyrd minibuss (sponsrad Göta) till Hässelby.
Anmälda:
29. Thomas Juhlén -82, IF Göta
456. Lars Lundegård -65, IF Göta
31. Denny Pedersen -75, IF Göta
257. Sören Persson -65, IF Göta
349. Henrik �rnstedt -78, IF Göta
1062. Mona Hallberg -83, IF Göta
Såg inte Rudner el Granberg i startlistan, sökte på Göta. Men det finns plats i buss även för er.
/Lars
Hänger gärna med i bussen på söndag, är anmäld i motionsklassen, hör hemma där numera...
Hälsningar
Gunnar G.