IF Götas forum

Full version: Långa Terräng-DM och Nike Run Cup deltävling 8/9
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Ooops ämnet råka bli borttaget. Skapar ett nytt ... /Lars

Jonas Uller (Kils OK):

Inbjudan till Långa Terräng DM enligt

Inbjudan Långa Terräng-DM 2009-09-08
Frykstastugan Kil
Start samtliga klasser 18.30
Klassindelning DM:
M sen 12000m
M 35 8000m
M 40 8000m
M 45 8000m
M 50 8000m
M 55 8000m
K sen 8000m
Startavgift DM 60:-
Nike Run Cup
P 11, 13, 15, 17 4000m
F 11, 13, 15, 17 4000m
Ingen avgift
Serveringen öppen i stugan.
Prisutdelning DM-klasser efter tävlingen.
Välkomna önskar Kils OK
Följande är anmälda från Göta.
/Lars

----Ursprungligt meddelande----
Från: lars.lundegard@glocalnet.net
Datum: 2009-sep-06 21:20
Till: <slutti@swipnet.se>, <jonas.uller@midroc.se>
Kopia: <lars.lundegard@taiga.org>
�rende: Anmälan DM

Anmäler följande löpare från IF Göta

M50 Axel Lämås -55
M50 Lars-Erik carlsson -56
M55 Lennart höglund -53
Msen Lennart Eriksson -66
Msen Denny Pedersen -75
MSen Sören Persson -65
Msen Magnus Thorstensson -77
Msen L-O Gävert -77
Msen Thomas Juhlén 82
Msen Henrik Ã?rnstedt -78
Ksen Mona Hallberg -83

11st x 60kr = 660kr

Kauko gör upp betalning på plats. (Han har även med sig DM-plaketter)
/Lars Lundegård
Tja, ni som skall springa terräng dm, tar ni egen bil eller har vi samling typ vid tingvalla kl 17.30?

Denny Skrev:
Tja, ni som skall springa terräng dm, tar ni egen bil eller har vi samling typ vid tingvalla kl 17.30?

Jag åker direkt från jobbet (Tieto) med egen bil och kan om intresse finns svänga förbi Tingvalla. Efteråt ska jag hem till Hammarö (via Karlstad) och kan ta med någon dit också.

Jag åker gärna med någon från Tingvalla ikväll då jag inte hittar till tävlingen på egen hand. Vet att intresse finns från Daniel Rudner att åka med också. Magnus tror du vi kan åka med? Vilken tid bör man åka?/Mona

Mona Skrev:
Jag åker gärna med någon från Tingvalla ikväll då jag inte hittar till tävlingen på egen hand. Vet att intresse finns från Daniel Rudner att åka med också. Magnus tror du vi kan åka med? Vilken tid bör man åka?/Mona

Visst, det går bra att åka med. Jag har plats för 4 st. Det tar väl ca 20 min att åka dit, det kan väl vara bra att vara där en halvtimme innan start, om vi åker 17.30 så bör det räcka men jag är flexibel om någon vill vara där tidigare.

Ok, jag kan oxå ta bilen ifall det skulle behövas, vi kan väl träffas vid Tingvalla kl.17.30, är ju "onödigt" att åka själv i en bil. Mvh Denny
hej jag åker gärna med men jag tycker vi bör åka kl 17,15 samling vid tingvalla ?Big Grin
För mig spelar det ingen roll om vi åker kl 17.00 alt. lite senare. Första start var kl 18.30. Ska vi bestämma något slutgiltigt? Samling på Tingvalla iaf.
Samling kl. 17.15 Tingvalla, helt ok. Mvh Denny
Sidor: 1 2
Referens-URL:er