IF Götas forum

Full version: Var är alla?
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Var är alla långpass-löpare på söndagar? hela Sanna (I2 området)är
tomt på löpare. Jag är ensam så långt ögat når så när som på golfarna
förstås( som glatt hälsar! )Jo, ........idag dök en löpare upp bakom mig men på cykel det var Mats på en tränigsrehabtur!
Carola
Tyvär har alla tävlingar gjort att det blivit på tok för få långpass nu under ett tag.
Hoppas kunna klämma in något långpass till innan Växjö och sen några pass över 20km också
Kanske är det så Daniel, att det inte är så många som kör långpass dvs
2 tim och mer! men du kan simma lungt ännu med långpassen. Om du inte ska springa en mara förren stockholm då räcker det att börja så där i oktober. värre är det för mig ska ju vara med och "ta mig runt" New York marathon 1 nov, inte värst långt kvar! kan endast räkna med att ta mig runt, med de förutsättningar jag har bakom mig,
men , men jag vill ha lite längd i kroppen innan trots allt.
/Carola

DBrånn Skrev:
Tyvär har alla tävlingar gjort att det blivit på tok för få långpass nu under ett tag.
Hoppas kunna klämma in något långpass till innan Växjö och sen några pass över 20km också

Jo jag ska vara med i Växjö den 17e oktorber är det tänkt.

Jasso du är anmäld till Newyork, va kul. Helt fri dina skadeproblem nu då?
Bor ju numera i Karlstad så i vinter kommer jag försöka köra långpass varje söndag... alltid trevligt med sällskap då

//Thomas
Jag såg heller inga långpass-löpare i morse på I2-området. (mitt löppass blev halvlångt pga lite känning av skadan). Har just lagt i anmälan till Stockholm M 2010. Planerar att köra långpass söndagar, helst morgon, så småningom.
/axel
jag kan tänka mig långpass på söndagar men inte för tidigt helst efter
kl 10 då tror jag fler följer med .men det får vi diskutera på forumet ni får komma med förslag.
jag är ganska bra i benet men inte 100, så i och med att vi stått i kö för att komma med till NY-maran så åker vi trots att jag har de sämsta förutsättningarna. Målet blir att vara med och ta mig runt, betoningen kommer att ligga på en upplevelse och resa. Men du tar väl sats till Stockholm nästa år? ska jag göra!
Carola

DBrånn Skrev:
Jo jag ska vara med i Växjö den 17e oktorber är det tänkt.

Jasso du är anmäld till Newyork, va kul. Helt fri dina skadeproblem nu då?

jag kan nu allttid ringa väcka dig på söndagmorgon, du är ju morgontrött för att du har alltid "fel" påse i näven när vi möts, om du byter påse kommer du upp tidigare.
jag kan tänka mig att vi kör ibland och till och med lite senare!

skulle vara kul om flera löpare körde långpass, så kan man alltid hitta någon som ligger på likvärdig nivå eller hur?

larsa Skrev:
jag kan tänka mig långpass på söndagar men inte för tidigt helst efter
kl 10 då tror jag fler följer med .men det får vi diskutera på forumet ni får komma med förslag.

Referens-URL:er