Har nu köpt i Shanghai
Till mig själv
2 par race skor (NB + okänd)
1 par träningsskor (Addidas)
Till familj
1 par träningsskor
1 par inneskor
Och priset, ja det varierar kraftigt. Beroende på hur skummt ställe man köper dem.
Det billigaste var Addidasen som jag kan tänka mig är i 1000kr+ klassen som jag köpte för 150kr.
Nån speciell sko och storlek jag ska ta en titt på?
/Lars
Hej Lars
Om du får möjlighet, köp gärna:
ASICS GEL-DS RACER VII Storlek: 8
ASICS GT 2130 Storlek: 7.5
Jag kan sätta över pengar om du vill!
Bra standardmärken. Ska ta en titt. Har inte sett Racer, men GT 2130 borde det finnas gott om.
Tränar föresten på ett Gym. Hittat ett löpband som går tillräckligt fort.
Ska bli skönt att komma hem. Kommer hem söndag - 23.50 nåt sånt.
Vi ses,
/Lars
Titta gärna efter de här:
Nike Zoom Vomero+ stl 10
Puma Calibus II stl 10,5
Hittar du GPS-klockor också?
Forerunner 310 XT HR
Titta gjärna om de har Asics Gel Cumulus storlek US 9,5 också
Om de har asics ds racer så har ja US 9 på sådana.
Det börjar bli många kunder nu men OM du har tid, lust och plats så är jag också intresserad av Asics GT 2130. Storlek 10,5 US.
Nu ska jag sätta mig på bussen och dra till Lidingö med lika delar förväntan och ångest.
Egentligen så är jag motståndare till skor typ Asics Gel Cumulus. Bra skor. Men det för mycket dämpning på bra löpare. Springer man på ett bra sätt (utan hårda hälisättningar) så ska man inte behöva all denna dämpning.
Vi får se hur det går med inköpen... Ska helt klart göra ett försök på nån skum marknad. Köper inga skor som kostar över 500kr/par. Inga garantier. Har som sagt redan fyllt mina väskor bra. Jag har kollat upp att jag kan ta 30kg i bagage, vilket är bra. Tror jag har typ 20-25kg nu.
Nån som vet nåt om Tullen, kan de va kinkiga på att man har för mycket skor? (Om jag fastnar så får ni lösa ut mig:-)
Flyger Shanghai - Bejing, Bejing - Sthlm. Sen från Sthlm är det släpande på tåg.
Hörs,
/Lars
(�ntligen avslutat jobbet. 2 veckor riktigt tufft jobb. Men lyckades till slut göra succe, -tror jag.)
Cumulus passar bra för mig och då vill ja inte byta. Kör ofta med tävlingskorna om det är intervaller och tror det är bra med rätt mycket dämpning när man maler så mycket distans som gör som mäst.
Nej köp inte för dyra utan det är om du hittar ruskigt billiga. De tar ungefär 600-800 om man köper dem på startfitness beroende på om det är senaste modellen eller inte.
Inte om skor just nu! du ska väl vara med på Lidingö nu i helgen?
skulle bara säga Lycka till och gå inte ut för hårt du behöver alla karafter sista milen
Carola
Cumulus passar bra för mig och då vill ja inte byta. Kör ofta med tävlingskorna om det är intervaller och tror det är bra med rätt mycket dämpning när man maler så mycket distans som gör som mäst.
Nej köp inte för dyra utan det är om du hittar ruskigt billiga. De tar ungefär 600-800 om man köper dem på startfitness beroende på om det är senaste modellen eller inte.